Siebe 1 jaar !! (foto's)

wow wat een fantastische taart en wat een coole kado's!!! Nogmaals gefeliciteerd!!!

Lieve meiden, dank je wel voor jullie lieve en leuke reacties. Dank je ook voor de complimenten zowel over mijn kanjers als over mezelf. Dat doet een mens soms zo goed hè!

En Daniëlle, misschien moeten we inderdaad maar eens afspreken. Vught is zeker niet ver weg. Ga jij ook naar de grote forumdag in september?

Groetjes Fonske, Merijn en Siebe

Heerlijke foto’s, ziet er gezellig uit!

En, hoe zit dat nou toch met die taart? Is dat traditie, dat de kindjes daar in mogen zwemmen ??? Als Stijn dat ziet, wil ie dat straks ook op zijn verjaardag, haha...

Wat een leuke foto's! Heerlijk zo'n vrolijke boel. De taart ziet er ook erg lekker uit, zelfs met Siebe's handjes erin  Die slabber met mouwtjes lijkt me ideaal voor de gelegenheid, waar heb je die vandaan?
De complimenten voor jou en je mannen zijn dubbel en dwars verdient, hoor!!
Groetjes mv Thom

Ja hoor, een stukje taart voor de kleine op zijn eerste verjaardag waar hij mee mag doen wat ie wil is echt een traditie!! Er zijn mensen die zelfs een klein taartje kopen voor het kind waar het mee mag doen wat hij wil, maar dat gaat mij toch net te ver. Een stukje taart is m.i. voldoende!

En dat slabbertje met mouwtjes heb ik bij de geboorte van Merijn gekregen van een oud-collega. Er staat de tekst "Baby's eerste kerst" op, maar voor deze gelegenheid ook super ideaal. Zij heeft hem destijds bij de Etos gekocht.

Groetjes Fonske.

Super gaaf! Zo te zien hebben jullie een mooie dag gehad!!! Geweldig!

Hier duurt het nog iets meer dan een maand, maar dan krijgt Twan ook zijn eigen taartje en natuurlijk heel veel kado's. hahahaha

Liefs Maaike mv Twan

Jeetje Siebe,

Jij hebt zo te zien een geweldig leuke eerste verjaardag gehad.Mooie taart,leuke kadootjes en wat glunder je toch heerlijk.Ik hoop dat ons Tess haar verjaardag ook zo'n succes wordt.

Liefs Kitty en Tess

Hee Fonske!

Wat een heerlijke knullen heb je toch! Zo te zien zijn het ook echt "bloodbrothers".
Dat bekkie van Siebe als hij in de taart grijpt! Heerlijk gewoon!
Ook die stoel vind ik cool! Zo doen we weer wat ideeën op voor Fabio's verjaardag

Ik kijk er naar uit om ook jullie in september in het echie te zien!

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan