Siebe vandaag 1ste keer naar peuterspeelzaal

Zoals de titel al zegt, ging Siebe vandaag voor het eerst naar de PSZ. Ik mocht er bij blijven en maakte een korte impressie van eerste schooldag. De komende 18 jaar is hij wat dat betreft nog wel onder de pannen, hahaha!!

Siebe vond de autorolbaan wel heel erg interessant. Grappig detail, het manneke naast hem (Chiel) is ruim een maand ouder. Wat een lengte verschil hè!

Siebe zit nu op de groep samen met zijn 2 vriendinnetjes Mijke en Jeske (Jeske zit achter de autorolbaan).

Uiteraard was ook de treinbaan erg leuk om mee te spelen.

Samen fruit eten. Ieder kindje neemt één stuk fruit mee en dat wordt dan allemaal geschild en op bordjes uitgedeeld.

Zoals je ziet heeft Siebe het al helemaal naar zijn zin.

Omdat het weer buiten zo meeviel, mochten de kindjes ook nog even een frisse neus halen!

Ook het tafelspel, waarbij de boer, zijn vrouw, het kindje, het paard, de hond, de kat en het konijn een knol uit de grond moesten trekken was erg leuk om te zien, alhoewel bij Siebe op een gegeven moment de aandacht verloren was en hij maar even een rondje ging maken door het lokaal.

Al met al een leuke ochtend. Ik ben benieuwd hoe hij het donderdag gaat doen, als ik er niet bij ben en papa hem wegbrengt.......

Groetjes Fonske.

Wat leuk voor Siebe dat hij nu echt naar 'school' gaat. Zo te zien heeft hij erveel plezier gehad.
Ilse mag in januari naar 'school'.

Grappig trouwens dat  het  vriendinnetje van Siebe ook Jeske heet. De naam komt nl niet zo veel voor!

Liefs Jeske (mv Ilse en Stan)

Oh wat ziet dat er leuk uit! Hier mochten we er niet bij blijven en nog steeds heeft ze er moeite mee als we haar weg brengen. We gaan nu zelfs stoppen met het zwemmen omdat het duidelijk allemaal te veel wordt.
Als Tess er éénmaal is dan vindt ze het wel heel erg leuk!

Groetjes Nanda

Wat een leuke foto's zeg! Hij straalt ook gewoon één en al plezier uit of niet?? En spelen met ander nieuw speelgoed is natuurlijk nooit te versmaden of wel, hahhah?
Als ik dit soort plaatjes zie ga ik toch weer heel hard twijfelen om Thompie ook maar eens in te schrijven... ( Ja, ja, veel te laat weet ik ook wel...)

Kus, Marieke

Oooh, wat een gezellige foto;s zeg! Zo te zien heeft hij het echt super naar zijn zin, hopelijk gaat het zo verder (dus ook als z'n mama er niet bij is....)! Maar vast wel!

Wat is het toch een mooi menneke!

Liefs
Susan

Terug
Bovenaan