Siebe vandaag 1ste keer naar peuterspeelzaal

Och och, Siebe is gewoon een natuurtalent!! Hahahaha, Vanochtend werd hij door zijn vader naar school gebracht en voor hij het wist, rende Siebe al rond door het lokaal. Toen M. vroeg of hij nog een kusje kreeg, kreeg hij dat wel, maar niet geheel spontaan, hahaha. Toen M. zei dat papa weg zou gaan, vond het hij het allemaal prima. M. is dus gegaan en kwam bij mij aan en vertelde het verhaal. Vijf minuutjes later kwam mijn vriendin, die   haar kindjes ook gebracht had en zij vertelde dat hij heel even zoiets had van, waar is papa nou, maar toen hij afgeleid werd was het ook allemaal weer goed.. Toen ik hem kwam ophalen, kroop hij wel heel erg tegen me aan, maar de juffrouws vonden dat hij het enorm goed had gedaan!

Wat kun je op zo'n moment toch weer trots zijn op je kleine grote vent!! Waar blijft de tijd!!

Groetjes Fonske

Wat een leuke foto's! Hij heeft 't echt naar z'n zin. Fijn hè dat  ze het niet erg vinden als je weggaat. Dean is vorige week ook voor 't eerst geweest. Donderdag mocht hij zonder mama (en Lynn). Hij zwaaide niet eens naar me!! Had het veel te druk. En toen ik 'm weer op kwam halen zei hij: Hoi Mama en ging gewoon weer verder spelen, hahaha.

Groetjes,
Nelly.

leuk hoor!
Ja dan worden ze ineens heel groot.
Mila gaat 7 januari voor het eerst...ben heel benieuwd.
Toch wel spannend en weer een andere periode voor mama , moet ik ze steeds meer delen..
wat gaat het toch snel.
Maar voor de kindjes is het gewoon hartstikke leuk en ze zijn er gewoon aan toe op een gegeven moment.
groetjes piewie.

Terug
Bovenaan