sigarettenrook

wij roken allebei, maar ook niet waar die kleine bij is. Hij is nu 6mnd en we hebben het bijna altijd kunnen voorkomen.
Wordt echter niet te krampachtig. Wat denk je van de uitlaatgassen als je lekker aan het wandelen bent? Ik snap het wel. Maar als je te krampachtig doet went de kleine ook nergens aan en hij/zij moet toch leren dat het niet overal hetzelfde is?
Groetjes
 
De ouders van mijn man rookten ook toen hij nog klein was. Hij is daarom waarschijnlijk een maand te vroeg geboren. Is altijd slank geweest(Langzame lichamelijke ontwikkeling???) en ze kennen veel oorproblemen in de fam. Kan allemaal komen door het roken!! Dus niet te krampachtig, maar er goed om denken dan geen kwaad.
 
wat dacht je van asthma. nee roken bij een kind en baby is zeker niet goed te praten, helemaal nu niet de schadelijke gevolgen zijn meer dan bekend, meeroken zelfs ERGER dan zelf roken. Ik vindt het nogal egoisitisch om te roken bij een baby. Wij gaan gewoon niet naar mensen toe die roken bij ons kind. Dan maar niet hoor, niet mijn probleem.
 
Terug
Bovenaan