signalen zwangerschap?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Wie kan mij vertellen welke signalen er kunnen opspelen die een teken van zwangerschap kunnen zijn? Ik weet van de standaard dingen als missleijkheid en gevoelige borsten, maar lees zoveel andere signalen. Ook mensen die al eerder zwanger zijn geweest zou ik graag willen vragen of zij dit aan hun lichaam hebben gemerkt en hoe dan?

Alvast bedankt...
groetjes floor

Jeetje, dat verschilt ook heel erg per vrouw natuurlijk. Ik had er enorm veel. Ik zal er vast wel wat vergeten, maar hier komen er een paar

misselijkheid (niet alles 'sochtends), moe, duizelig / licht in je hoofd, snel honger, menstruatie-achtige pijn of gerommel in je buik en event. rug. Verder kreeg ik later last van m'n borsten, heb ik gekleurde afscheiding gehad (wat varieerde van roze  tot oranje en bruin) en ook mijn urine is een tijdje bijna oranje gekleurd geweest. Geen idee waarom, ik dronk genoeg...

Hoop dat je hier iets aan hebt.

Groetjes, Marisa

Ja had al begrepen dat er veel verschillende signalen kunnen zijn maar soms ook geen dus moet gewoon afwachten net zoals alle anderen haha...
Toch blijf je heelerg zoeken dus dan vind je altijd el wat kenmerken die anderen ook hebben...
Maar iig bedankt! wel prettig dat anderen ook zoveel ermee bezig zijn en signaen zoeken

liefs

Hai Floortje,

Ik weet het nu hoor... (eindelijk na meer dan een half jaar vanmorgen positief getest)
Ik heb branderige borsten/tepels, tepels worden groter en donkerder, ik voel me een beetje grieperig, had heel veel dorst de afgelopen 2 weken, had tijdens de innesteling ineens een harde steek en sindsdien een soort ongi-gevoel...

xx Es

hoi hoi,
Helaas kun je er niets van zeggen......bij iedere vrouw is het anders.
Toen ik in september positief teste had ik vanalles: zere borsten, rommelige buik, veel boeren, slecht slapen enz enz...................
helaas na 8 weken een miskraam gekregen.
Nu na eisprong precies hetzelfde verhaal...............alleen enorm ongi geworden........
Dus je zult echt moeten afwachten tot je overtijd bent bij een regelmatige cyclus en dan positief testen............helaas!!!
Succes hoor,
Rimke

Hoi Rimke,

Wat vervelend van je miskraam, kan me er geen voorstelling van maken hoe dat moet zijn...

Bedankt voor je adviezen en inderdaad moet ik gewoon geduld hebben, maar ja je blijft dingen voelen en zien....

Ook jij succes!

liefs floor

hihihi!
Geen dank hoor!
Hoelang ben je al bezig?
Ik moet mezelf steeds maar voorhouden dat stellen er gemiddeld een jaar (!!!) over doen om zwanger te worden, is gigantisch he?
Wij zijn nu zo'n 8 maanden bezig en dus een miskraam gehad, maar pin je er dus niet op vast dat er meiden zijn die na 1 ronde al zwanger zijn. Hoe lastig ook hoor.
Maar bijvoorbeeld een half jaar is echt niet lang, terwijl het voor je gevoel eeuwen is, want we willen zo graag he?
Kan je niet anders dan succes en geduld wensen!!! (en mezelf ook natuurlijk......whihihi!!)
Fijne avond!!!

Hi Rimke,

Ben nu sinds juli gestopt met de pil maar zit nu pas in 2e ronde voor zwangerschap. Eerst netjes gestopt met de pil en foliumzuur gaan slikken... Nu echt aant proberen dus zal nog zeker wel een hald jaar duren waarschijnlijk... hihi

Jij ook heel veel succes!

Terug
Bovenaan