signalen zwangerschap?

Hallo allemaal,

Lees hier wat kwaaltjes....

Ik ben zelf al  4 maanden van de pil af en merkte toen ook hele grote veranderingen in mijn lichaam. Dit werd wel elke maand wat minder, bijvoorbeeld:
-echt enorm gevoelige borsten, pijnlijke tepels zelfs, ook al raakte ik ze niet aan.
-pijn in mijn buik rond de tijd dat ik denk dat ik mijn eisprong had, maar dat hield dan zo'n 5 dagen aan waarvan dag 1 dan een beetje en dan werd het steeds meer en op dag 3 had ik echt erge pijn en dan werd het weer minder. Soort ongesteldheidspijn, maar dan meer onderin mijn buik en echt zo'n pijn dat ik in elkaar kon krimpen vooral als mijn blaas vol zat (geen blaasontsteking maar leek er wel een beetje op het gevoel)
-voordat ik ongesteld moest worden, ongeveer een week ervoor, moest ik onwijs vaak plassen.

Dit was het ongeveer, mijn vriendin had het ook van de buikpijn, maar de rest niet.

Nu ben ik sinds deze maand begonnen met proberen zwanger te worden en heb sinds gister weer gevoelige borsten, terwijl ik dat al 2 maanden niet meer had. Ben ook sinds gister een aantal keer per dag een heel klein beetje misselijk en ik heb een rommelende buik. Ook heb ik veel trek, maar dat kan ook komen omdat ik net vakantie heb gehad van een maand en sinds gister weer aan het werk dus regelmatiger aan het eten....

Ik vraag me nu af vanaf wanneer in je cyclus je de zwangerschapskwaaltjes kan gaan voelen? Vanaf je eisprong? of daarna? Hopelijk heeft iemand antwoord..

groetjes

Ik heb het bij mijn zwangerschap meteen vanaf de eisprong gehad........sommige zeggen dat het niet kan, maar dat kan dus wel!
Nu had ik dus ook vanaf de eisprong weer klachten maar dat was dus ongelooflijke PMS...........
Al de dingen die je voelt kunnen ook PMS zijn, dat is het nare ervan. Zit je je blij te maken met een dooie mus..........(zoals ik deze maand........whahahaha!)
Maar goed, het kan allemaal!
Heel veel sterkte met wachten meisjes, en ik hoop natuurlijk dat jullie gewoon positief testen!!!!

Ik heb een zoontje van 2 en bij die zwangerschap was ik

erg misselijk en veel kotsen 5 maanden lang
extreem moe, met dat ik ging zitten vielen me ogen dicht
super chagerijnig haha, merkte ik zelf niet maar wel me omgeving
me borsten die spatte bijna uitelkaar van de pijn
rare buik
later in de zwangerschap bandenpijn, dat is het groeien van de baarmoeder

succes meid

xx linda

hey,

Nou ik moet zeggen dat ik elke maand weer "vage" klachten had dat ik dacht,  als ik nu niet zwanger ben  dan weet ik het ook niet meer!!!
Maar deze maand had ik eigenlijk nergens last van dus ik dacht nou, ja, de rode duivels  zullen wel weer om de hoek komen kijken. En na 9 maanden teleurstellingen  dacht ik bij mezelf, ik ga me niet meer blijmaken met een dooie  mus, want het zal wel weer niet zo  zijn.....
Maar waarempel, Ik ben gewoon ZWANGER!!!!!!
En dat  terwijk ik niets merk.
Ik heb nu soms  krampen in mijn buik,  alsof ik ongi ga worden, dit vooral 's nachts, en mijn borsten zijn wat aan  het veranderen maar verder heb ik, gelukkig nog nergens last  van...
Hopelijk dat alles goed blijft gaan en dat ik de  toekomstige opa en oma's blij kan maken  met de kerst met het mooiste cadeau dat ze ooit gehad hebben!!!!

Liefs, Mootje  

Gefeliciteerd!!!

Zo zie je maar weer... er is werkelijk geen touw aan vast te knopen....!

Hoe lang ben je nu zwanger? Ga je wachten tot de 3 maanden om zijn of vertel je het eerder aan de opa's en oma's?

Geniet ervan!

Groetjes floor

Terug
Bovenaan