Sil27 en meer 'oude bekende'

Hoi

Ik lees net dit berichtje en ik hoor ook wel een beetje tot de oude bekende hahaha.
Ik lees nog wel regelmatig maar plaats bijna nooit meer iets.
er zijn ook zoveel nieuwe mama's bijgekomen.
Ja je ontgroeit het als het ware he hahaha.
Je kunt merken dat het thuis wat meer van zelf gaat en dat je niet zoveel vragen meer hebt als in het begin. teminste dat geld voor mij.
Iedereen zit vaak toch met de zelfde problemen op een bepaalde leeftijd.
Maar wat ik zo lees hier is er een beetje mot geweest?????? of begrijp ik het niet helemaal.
Er zou dus eigenlijk een forum moeten komen van 1-2 jaar. Want daar zitten wij nu toch in.
Nou hopelijk leest en schrijft iedereen waar en wanneer je jezelf er goed bij voelt. of dat nu hier is of op een ander forum.

Groetjes Judith mama van Kas

Hallo,

Had me voorgenomen me niet met deze discussie te mengen, maar kan het toch niet laten. Ik ben eigenlijk vanaf het begin redelijk trouw geweest hier en ik vind het hier altijd heel erg gezellig. Ik vind het ook echt heel jammer dat er soms over en weer opmerkingen gemaakt worden. Ik kan me niet precies herinneren wat er is gebeurt dat onder meer SIl en Debby hier niet meer willen komen, maar ik vind het zeker jammer dat zij zich gedwongen voelden om hier weg te gaan, heel erg jammer.

Naar mijn idee moet iedereen zijn verhaal hier kwijt kunnen, Debby en Sil jullie waren toch echt wel een beetje de sfeermakers hier. Zou leuk zijn als jullie terug komen, maar begrijp ook als jullie wegblijven.

Zelf heb ik het hier nog erg naar de zin, over het algemeen is de sfeer hier goed.

Laten we het leuk houden met elkaar, iedereen zit hier voor de lol toch en om af en toe nog iets van elkaar op te steken!

Carina

Ah, wat lief, Sil en Debby. Jullie worden zo te zien toch wel gemist op  het jg forum.  Nouja, in ieder geval door  een grote meerderheid. Maarre... blijf maar lekker bij ons in het kippenhok hoor!

groetjes,
Karin (mama van Suze)

Hai iedereen,

ik ben iemand die vanaf het begin vaak meelas op dit forum, en ik begon het zo leuk te vinden, dat ik op een gegeven moment ook ging reageren, en ik vind het erg gezellig. Het is leuk om steeds dezelfde mensen tegen te komen, en op elkaar te reageren.
En inderdaad zag ik ook steeds meer onbekende nieuwe namen en ook dat de oude bekende namen verdwenen, maar waarom, ik zal wel iets gemist hebben, dus als iemand me even kan updaten...graag!

En mijn mening: Laat iedereen in zijn waarde, je mening mag je geven, maar daar hoef je een ander niet op af te rekenen, en ik hoop dat het gezellig blijft!

Janine

hey allemaal
ik lees ook al heel lang mee ben bevallen in december 2006 en vind het nog steeds leuk om mee te lezen
ik ben het wel met hierboven eens laat iedereen lekker een eigen mening hebben
we zijn toch allemaal volwassen kinderen op de kleuterschool maken ruzie maar wij toch niet?
ik mis hun ook wel een dus van mij mogen jullie ook terug komen
en als je een topic niet leuk vind reageer dan niet
groetjes ineke

Ik persoonlijk hou niet zo van updaten als het gevolg een ruzie was. Dan haal je oude koeien uit de sloot en daar heeft niemand iets aan.
Het allerliefst heb ik Sil en Debby er weer bij maar ik kan hun gekwetste gevoelens en de opgegeven moed ook heel goed begrijpen, zeker als ik lees hoe er op hun gekat wordt door 1 of 2 forummoeders.
Ik mis de gouden sfeer van toen: open, lekker maf, heel serieus, kwetsbaar, leerzaam en weer lekker maf. En daarin waren Sil en Debby echt de gangmakers, dus dat ze zich gedwongen voelden niet meer te reageren vind ik echt heel erg jammer. Wie de schoen past trekke hem aan!

Sil en Debby,  het ga jullie goed, ik hoop af en toe toch nog wel een glimp op te vangen van jullie en wie weet wordt het hier ooit nog eens bijgelegd met de 2 of 3 meiden en voelen jullie je weer welkom en thuis en dan gaan we er weer een gezellig boel van maken.

Veel liefs Ida

Terug
Bovenaan