@Sil27 Trakteren op KDV

hahaha, arme KT

Dus jij moet nog aan de slag? Veel succes ermee.
Misschien zijn die vliegers ook een tip voor jou?

Groetjes Ida

@ Ida, uhhhhh, schaam schaam, maar dat is echt te hoog gegrepen! Ik heb daar het geduld gewoon niet voor.

Groetjes, KT

ps, het ziet  er echt goed uit! Mag je best trots op zijn.

Leuk he, die knutselwerkjes.Vindt de vlieger en de olifant ook zeer geslaagd. Lekker vrolijk!    

Ben al weken bezig geweest om te bedenken wat ik ga maken. Daar ben ik inmiddels uit, het worden rupsjes met een bakje aan  de achterkant  waar wat in kan. Maar ja, wat gaan we geven?? M'n dochter zit op een brede groep (van 0 tot 4 jr), en aangezien wij ook regelmatig snoepjes kregen toen ze er nog maar net heen ging (mama eet het wel op !! ) wil ik elk kindje wat geven. Iets eetbaars en een kleinigheidje zat ik aan te denken. Het eetbare zullen waarschijnlijk danoontjes worden voor de baby's en zelfgebakken cakejes voor de grotere kinderen. Maar wat voor kleinigheidje zal ik er bij doen? Pfff, suggesties?

Het ligt er natuurlijk aan hoeveel jij er aan wilt besteden, maar ik slaag altijd bij de Zeeman voor het kleinigheidje.
Zo had ik bij het afscheid op mijn werk voor de kleinsten een zacht balletje en voor de ouderen een emmertje met klei en dat allemaal beneden de 1 euro.
Vanmiddag heb ik voor het feestje van de oudste ook weer bij de Zeeman een prinsessenwekkertje gekocht voor in het 'snoepzakje'.
Ze hebben daar echt vaak leuke, kleine en vooral goedkope dingen.
Succes
Sil

Ontzettend leuk die knutseldingen, bijna jammer dat Billy (nog) niet naar de kvd gaat. (hier vanaf anderhalf jaar) En m'n kids gaan alleen in de zomer als ik werk.
Tip voor kleinigheidje, Belleblaas vinden ALLE leeftijden leuk. Baby's kraaien en volwassenen houden niet op en alle leeftijden ertussen...
Ioannis had z'n laatste dag bij de kdv (31 okt) getrakteerd (vond ik leuk) we hadden 'samen' bloemen gemaakt (k heb geen foto) Ik heb bloemen uit gekleurd karton geknipt, Ioannis de bloemen versierd, dat heb ik op een rietje (uiteinde 2x knippen, splitsen)  geniet met snoepjes als bladeren. Z'n trotse gezicht toen hij s ochtends wegging met een vaas met bloemen......

boehoe ik heb er helemaal niet aan gedachjt te tracteren op het kdv. Op de dag dat ze jarig was, was ze ook thuis toevallig.
Gisteren kreeg jasmijn iets mee van een ander kindje dat 2 jaar geworden was. Ik vond het wel wat overdreven. het was een leuk vrolijk zakje met daarin:

doosje rozijntjes
doosje yoghurtrozijntjes
doosje gesuikerde stukjes appel
2 mini rolletjes snoep
een soort suikermuis in zilverpapier
een   mini ontbijtkoekje

ik vond dat toch wel een beetje overdreven.

vooral omdat de meeste kindjes het nog helemaal niet beseffen.

ik heb het lekker allemaal zelf opgegeten..gna..gna

Elke

boehoe ik heb er helemaal niet aan gedachjt te tracteren op het kdv. Op de dag dat ze jarig was, was ze ook thuis toevallig.
Gisteren kreeg jasmijn iets mee van een ander kindje dat 2 jaar geworden was. Ik vond het wel wat overdreven. het was een leuk vrolijk zakje met daarin:

doosje rozijntjes
doosje yoghurtrozijntjes
doosje gesuikerde stukjes appel
2 mini rolletjes snoep
een soort suikermuis in zilverpapier
een   mini ontbijtkoekje

ik vond dat toch wel een beetje overdreven.

vooral omdat de meeste kindjes het nog helemaal niet beseffen.

ik heb het lekker allemaal zelf opgegeten..gna..gna

Elke

Als je dat al overdreven vindt, wil je niet weten wat ik altijd doe...
Sil

Terug
Bovenaan