Silke opgenomen in het ziekenhuis

Hoi Mariëlle,

Ik hoop voor jullie dat Silke snel aansterkt, wat jammer dat het zo moet lopen he? Nou veel sterke ermee en geniet maar wel van je kleine meisje!
Groet van Fleur

agossie...ik hoop dat silke snel sterker wordt!! je had je kraamtijd toch wel anders verwacht he!! toch veel geluk en sterkte met jullie dochtertje!1

liefs sweety

Hoi Marielle,

Ik ben van het april forum (6 apr uitgerekend) en zat ffies te lezen op dit forum en kom dus jouw verhaal tegen.

Ik moet gelijk aan een vriendin van me denken; zij is pas geleden bevallen van een zoon met dezelfde klachten, is ook opgenomen geweest in het z'huis. Hij bleek een niet goed sluitend maagklepje te hebben en hij krijgt andere voeding, hypoallergeen en nu ook medicatie vanwege het maagklepje. Het gaat nu goed met hem.

Wellicht heb je er wat aan, maar ik neem aan dat ze dit in het z'huis ook wel onderzoeken, zo niet, wellicht kun je erom vragen!

Heel veel succes en geniet van jullie kleine meid!!

Groetjes, Natasja
37,4 wkn.

Hoi hoi,

Wilde je heel veel sterkte wensen met jullie kleine meid Silke, hoop dat ze gauw weer naar huis mag!!!
En dat alles goed mag komen!!!

Liefs Sandy mama van Jessica 2-3-2007

Hallo Meiden,

Goed nieuws! Silke is vanmorgen thuis gekomen! Drinkt al 80 cc zelf en groeit eindelijk een beetje (al bleek ze vanmorgen weer 50 gram af te zijn gevallen!, Argh, we dachten nu mag ze niet meer mee, maar het mocht gelukkig toch!)

Donderdag moeten we terug om te kijken hoe ze het doet, we zien het zonnig tegemoed, Bedankt voor al jullie lieve en bemoedigende woorden!

Groetjes Marielle & Silke

Terug
Bovenaan