Simpele puzzel maken/ vormenstoof

[quote quote=10513613]Mijn dochter van 2,5 kan 4 puzzelstukjes opgestapeld op haar hoofd leggen en dan op 8 stappen op haar te en lopen voordat ze vallen. Tenminste, dat is was ze mij laat zien. Bij oma maakt ze al maanden lang rustig puzzels…[/quote]
haha, even goed gelachen :)
 
[quote quote=10514603]Nou, meneer heeft ineens het licht gezien deze week, haha. Ineens gaat de vormenstoof super soepel. Dus met ruim 21 maanden snapt hij ineens wel dat hij de vormen kan matchen, terwijl dat voor het weekend dus echt nog niet zo was. Grappig om te zien hoe snel die ontwikkeling soms ineens gaat.[/quote]
Wauw dat is een plotselinge omslag!

Wij hebben deze week wat actiever geoefend omdat ze het toch wel erg leuk leek te vinden. Met puzzelstukjes blijft het bij het juiste vakje vinden, en draaien om te passen lukt nog niet. Maar de vormenstoof gaat al beter. Je kan de dakdelen van het huisje losnemen en plat op de grond leggen. En gisteren zag ik daar toch wel de wolk en de zon goed passend in liggen.... had ze het toch voor elkaar :) En ik hoor nu steeds vaker een plok als ze er zelf mee speelt. 

Maar momenteel is ze ineens ook helemaal fan van rollenspelletjes met haar nieuwe Bing knuffeltje, dus ook andere prioriteiten die superleuk zijn om naar te kijken! 


 
 
Terug
Bovenaan