sinds 2006 mama, nu op voor de tweede

A

Anoniem

Guest
Even voorstellen,

Sinds oktober 2006 ben ik moeder van Damian. Na twijfel bij papa gaan we nu toch voor een tweede!! Over 3 weken ga ik mijn Mirena spiraal laten weghalen.
Spannend hoor. Ik zie het baby-en al weer helemaal zitten. Damian wordt al weer zo groot.

Ik zou het leuk vinden met moeders te schrijven die sinds 2006 of 2007 moeder zijn en ook voor een tweede gaan.

Ik wacht de reacties af....  

liefs, Femia

Hoi,

Spannend dat jullie voor een tweede gaan!

Ik heb ook zoontje van ruim twee en wij gaan in mei of juni voor de tweede! Zit ook steeds op internet te kijken naar alles wat gaat over zwangerschap. Vind het weer helemaal spannend.

Hopenlijk hebben we binnenkort allemaal goed nieuws te melden!

Groet Lotus84.

Hallo,

Ik ben sinds juli 2006 moeder van een dochter Simone.
Wij zijn ook bezig voor een tweede. Ik heb afgelopen januarie een miskraam gehad bij 7weken zwangerschap.
Nu zijn we weer flink aan het proberen om zwanger te worden, zit nu zo'n beetje in het midden van mijn cyclus.
Het lijkt me gezellig om zo af en toe mee te kletsen op dit forum.

groetjes an1974

Hi

Ik ben Dora (is niet mijn echte naam) en ben 30 jaar oud. Mijn dochter is geboren in september 2007 en is nu 19 maanden. Mijn man en ik willen sinds kort ook voor een tweede gaan. We zitten nu in ronde nr. 2 en mijn eerstvolgende nod is 15 mei.

Mijn man zat trouwens ook eerst te twijfelen of het niet te druk voor hem zou worden met twee kindjes en wou eerst alleenmaar genieten van onze dochter. Maar nu wilt hij ook dat zij een broerje of een zusje krijgt. Waarom twijfelde jouw man/vriend als ik vragen mag?

Femia, als jij je spiraaltje laat verwijderen, hoe snel erna kun je beginnen met klussen? Moet je dan eerst je menstruatie afwachten?

Lotus, ik vind het ook heel spannend. In de eerste ronde voelde ik zelfs al zwangerschapskwaaltjes :))) Leuk dat jullie er binnenkort voor gaan. Ben je al gestopt met de pil?

Hoe oud zijn jullie eigenlijk?

Groetjes,

x Dora

Hoi an1974.

Wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad. Ik heb zelf ook een miskraam gehad bij mijn eerste zwangerschap met 12 weken (vóór mijn dochter) en weet hoe verdrietig het voelt.

Hoop voor je dat het snel raak is en dat het dit keer goed blijft gaan.

Liefs,

Dora

Hoi Dora,

Ik ben 25. Ik was 22 toen ik van de eerste zwanger werd en net 23 toen hij geboren werd. Het leek mijn man en mij altijd leuk om ongeveer 3 jaar leeftijdsverschil tussen de kinderen te hebben (maar wie weet duurt het bij de tweede wel een tijd voor het lukt).
En je vroeg of ik met de pil gestopt ben. Ik ben er na de bevalling niet meer aan begonnen, we gebruiken rubbers want ik vind die hormonen slikken maar niks.
Wij gaan dus waarschijnlijk in juni beginnen met klussen omdat als we in mei beginnen en ALS het dan in een keer raak zou zijn dan ben ik rond mijn zoontjes verjaardag uitgerekend.
Leuk om op dit forum mee te kletsen!
Waren jullie snel zwanger van de eerste?

Hoi Lotus,

Zeker leuk zo'n forum.

Nu snap ik waarom jullie rond mei/juni willen starten met klussen :)

Ik was zwanger geraakt van mijn dochter in ronde nr 4, ook vrij snel eigenlijk. Het was eind december 2006 en we waren op vakantie in de bergen :) We gaan van de zomer begin juli  een maand op vakantie, wie weet raak ik dan ook weer zwanger.

Groetjes,

x Dora

hoi meiden,

ik ben mellow en ben sinds april 2006 moeder. Ik praat dan wel mee op het forum, al weet ik wel sinds 2 weken dat ik weer zwanger ben. Bij mijn zoontje de eerste ronde en nu de tweede ronde! Ongelovelijk! Ik kijk nog erg vaak op dit forum, zwanger worden, omdat ik erg meeleef met iedereen.
Hoop voor jullie dat het ook snel mag lukken!

Groetjes mellow

Terug
Bovenaan