sinds 2006 mama, nu op voor de tweede

Hoi mellow,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!  

Leuk dat je hier mee wil schrijven.

Gr Dora

gezellig weer op een forum!!

lang geleden weer haha,

ik heb een dochter sinds juli 2007, en ben nu ongesteld, hopelijk voor het laatst, we gaan er voor... !!!

liefs miss X

Hallo dames en Femia,

Ik wil jullie veel klusplezier wensen en hopelijk zijn jullie allemaal snel zwanger!
Net als mellow kom ik hier ook nog wel eens om mee te leven want ook ik ben een april 2006 moeder en inmiddels ben ik 10 weken zwanger van onze tweede spruit.....
ik heb ook weer zin in dat babygebeuren!
Willen jullie dit keer ook weten wat het wordt als het eenmaal zo ver is??

groetjes mamajb

hallo Dames,

Hoe gaat het bij jullie? Nog nieuwe ontwikkelingen?

Allereerst;  Mellow, gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoe voel je je? Gaat alles goed?

Ik ben trouwens 27 jaar.

Dora: De reden dat mijn partner twijfelde over een 2e is net als bij jou ook omdat hij het te druk vindt. Damian is een actief kind en alleen met hem vinden we het al best intensief. Ik ben ook benieuwd hoe het zal zijn met een 2e erbij. Ik zie wel op tegen de hectiek. Met name smorgens voor ik naar mijn werk ga zal het druk worden. De tweede reden is dat hij de bevalling heel heftig vond en geen 2e keer wil meemaken. Ik ben thuis bevallen en had veel bloed verloren. Ik moest eigenlijk alsnog naar het ziekenhuis, maar ik wilde niet en ben toch thuis gebleven. Bij de 2e weten we al dat ik in het ziekenhuis moet bevallen. Dat stelt hem wel weer gerust.

Ik weet eigenlijk niet of je meteen zwanger mag raken na het verwijderen van het spiraal. Ik zal het mijn huisarts vragen wanneer ik er ben.
Weten jullie het misschien?
Van Damian was ik bij poging 1 meteen zwanger. Ik ben benieuwd hoe dat nu zal gaan.

liefs femia

Hallo

mamajb GEFELICITEERD!!

Bij Damian wist ik wat het werd en bij de volgende wil ik het ook weten. Ik vind het wel zo praktisch. De vorige keer hebben we het geheim gehouden, maar dat ben ik nu niet van plan. Ik vond het eromheen gepraat zo'n gedoe.

Hoe heten jullie kids eigenlijk?

Ben op mn werk en ga maar snel weer eens verder,

groetjes, femia

Terug
Bovenaan