A
Anoniem
Guest
Hoi meiden
Het ging hier net weer een beetje lopen tussen alle ellende door en BOEM....
Daar gaat meneertje opeens moeilijk doen en we kunnen er niet achter komen wat het nu is
Jesse is altijd heel makkelijk geweest....huilde weinig en sliep veel
Dronk netjes alle flessen leeg en liet dan een dikke boer (dat doet ie nog steeds)
Maar sins een paar dagen lijkt het wel of meneer niet te verzadigen is...
Hij wil vrijwel niet slapen... alleen als je m op schoot in slaap wiegt en dan ook daar laat liggen
Dat is dus niet mijn bedoeling en ook niet mogelijk hier, om dat elk slaapje te doen
Als hij een fles heeft leeggedronken dan begint hij meteen te krijsen
Het lijkt me toch dat hij genoeg heeft gehad, hij krijgt 4 flessen van 180 cc en dan voor de nacht een fles van 200 cc
Twee weken geleden op het bureau woog Jesse 6610 gr en hij is nu 16 weken
Ook geef ik hem nog wel eens wat water te drinken tussendoor
Ik geef verder nog geen bijvoeding ivm vergroote kans op allergie in onze familie
Soms dan moet hij zn flesje om 15uur , maar is om half 3 al zo overstuur dat ik hem dan zn flesje maar geef ik heb hier helemaal geen moeite mee
Savonds en snachts slaapt hij prima in zn eigen bedje, alleen overdag is een half uur het langst dat hij slaapt en dan nog meestal op de arm
Wie heeft tips om de jongen iets meer te laten slapen....en weet iemand wat ik moet doen met de voeding....
Ookal is t mn 4e dit is nieuw voor me.....dit heb ik met de anderen niet gehad
Waren alle drie slechte drinkers
Alvast bedankt
Groetjes Xennah
Het ging hier net weer een beetje lopen tussen alle ellende door en BOEM....
Daar gaat meneertje opeens moeilijk doen en we kunnen er niet achter komen wat het nu is
Jesse is altijd heel makkelijk geweest....huilde weinig en sliep veel
Dronk netjes alle flessen leeg en liet dan een dikke boer (dat doet ie nog steeds)
Maar sins een paar dagen lijkt het wel of meneer niet te verzadigen is...
Hij wil vrijwel niet slapen... alleen als je m op schoot in slaap wiegt en dan ook daar laat liggen
Dat is dus niet mijn bedoeling en ook niet mogelijk hier, om dat elk slaapje te doen
Als hij een fles heeft leeggedronken dan begint hij meteen te krijsen
Het lijkt me toch dat hij genoeg heeft gehad, hij krijgt 4 flessen van 180 cc en dan voor de nacht een fles van 200 cc
Twee weken geleden op het bureau woog Jesse 6610 gr en hij is nu 16 weken
Ook geef ik hem nog wel eens wat water te drinken tussendoor
Ik geef verder nog geen bijvoeding ivm vergroote kans op allergie in onze familie
Soms dan moet hij zn flesje om 15uur , maar is om half 3 al zo overstuur dat ik hem dan zn flesje maar geef ik heb hier helemaal geen moeite mee
Savonds en snachts slaapt hij prima in zn eigen bedje, alleen overdag is een half uur het langst dat hij slaapt en dan nog meestal op de arm
Wie heeft tips om de jongen iets meer te laten slapen....en weet iemand wat ik moet doen met de voeding....
Ookal is t mn 4e dit is nieuw voor me.....dit heb ik met de anderen niet gehad
Waren alle drie slechte drinkers
Alvast bedankt
Groetjes Xennah