sinds een paar dagen helemaal van slag

Hoi,

Lijkt wel een beetje op wat onze dochter had. Erg onrustig, gillen en steeds meer te drinken willen. Soms dronk ze op 1 dag wel 800cc terwijl ze toen nav haar gewicht maar zo'n 400 a 500cc mocht hebben. Soms klotste ze het uit in haar bedje, ook gaf ze regelmatig wat terug. Ze kreeg toen Nutrilon Hypo-allergeen en we zijn nu 2wkn geleden overgestapt op Nutrilon Omneo (tegen darmkrampjes, teruggeven etc.). Heb sinds toen een andere dochter, lekker tevreden, geeft bijna niets meer terug en vraagt aanzienlijk minder voeding, ze zit nu tussen het advies vh CB (150cc per kilo) en het advies op de verpakking in en ze doet het ontzettend goed.
Succes

groetjes,
xx Roos xx

Hoi Xennah,

Gaat het al weer iets beter met Jesse? Ik ben echt helemaal kapot! Lotte vertoont dit gedrag nu ook drie dagen en vandaag heeft ze 1x 50 minuten geslapen en 1x 20 minuten en that's it! En dat terwijl ze normaal gesproken maar maximaal 1,5 uur wakker is na een voeding. Wat een verschil. En kwijlen inderdaad... Alles is constant nat...

Heel erg vermoeiend, maar misschien dat het inderdaad een groeisprongetje is? Lotte zelf is ook helemaal kapot. Ze is al de hele dag zo verschrikkelijk moe. Ongelofelijk hoe die kleintjes zichzelf in de weg kunnen zitten. Ik hoop maar dat het snel over is...

Groetjes, Marisa

Hoi Marisa

Het gaat alweer ietsje beter hier
Jesse drinkt weer wat rustiger en huilt een stuk minder
Maar daarvoor hebben we wel moeten accepteren dat meneertje overdag gewoon niet tot nauwelijks wil slapen
Hij word s'ochtends zo rond half 7/7uur wakker voor zn fles....daarna slaapt hij niet meer tot zn volgende fles om 11 uur ongeveer
Alleen als ik met de kinderwagen ergens heen wandel of met de auto dan wil hij nog wel eens even een oogje dicht doen
Na de fles van 11 uur dan is het nog heel even spelen en dan naar bed
Meestal begint hij dan gelijk te krijsen, maar dat moet dan maar
Als hijslaapt is het heel wisselend hoelang...soms een half uur en soms ook zo door tot zn fles van rond half 4
Na deze fles doet hij soms in de box nog even een hazeslaapje van 10 minuten, maar meestal niet en dan is het vaak gekkenwerk
Jesse ligt dan meestal ergens op een arm omdat hij anders niet stil wil worden
Ik zou blij zijn als hij straks lekker in zn kinderstoel bij ons aan tafel kan zitten en een beetje mee snoepen van het eten
Tegen 18.15 gaat Jesse in bad en krijgt daarna nog een fles
Omdat hij overdag dus bijna niet slaapt krijg ik hem savonds om 23uur dus echt niet wakker....en dus laten we hem maar lekker doorslapen
Dat gaat prima.....hij krijgt dus nu nog 4 voedingen van 210cc per fles
Bij voedingen doe ik nog niet ivm vergroote kans op allergie
Toch denk ik dat hij er alwel aan toe is.....we zien wel hoelang we nog wachten
Groetjes Xennah

Hoi Xennah,

Misschien heb je nu niets meer aan mijn tip, maar zou inbakeren iets voor jullie zijn. Bas sliep op een gegeven moment ook alleen nog maar bij mij op de arm en deed echte hazenslaapjes. Inbakeren was voor ons de oplossing. Ik weet niet hoe oud Jesse is, maar inbakeren kan tot zes maanden.....

www.inbakeren.nl

Succes.
Karin
Mama van Eva (18-7-2004) en Bas (3-7-2007)

Misschien kun je straks de Rapley methode toepassen bij Jesse. (moet je even googelen, dat gaat over het eten van vast voedsel vanaf 6 maanden.) Ik ben van plan om dat met Lotte te gaan proberen. Ik vond het heel interessant om te lezen en het klinkt goed en logisch.

Groetjes, Marisa

Ps, Lotte lijkt ook weer wat rustiger. Misschien inderdaad een groeisprongetje?

hoi,
Wij zitten met Cas ook wel wat te rommelen met wel / geen johannespitmeel in Cas zijn hypo allergene voeding. Hij spuugt namelijk heel veel en als ik johannespitmeel gebruik dan gaat het goed, hij spuugt dan niet meer. Maar de Aventfles spenen die je dan moet gebruiken (3 standen) dan slorkt hij alles achter elkaar op en heeft hij daar weer last van
Hij krijgt in ieder geval 5 flessen van 200 ml die hij de ene keer wel en de andere keer niet opdrinkt. En na het badderen krijgt hij nog een klein flesje.
Hebben jullie nog tips voor spenen gebruik bij de Avant fles als je joh.pitmeel erin stopt?

groetjes,
Stanneke

Hoi Stanneke

Bij mijn andere zoontje (nu bijna 7) heb ik ook nutriton gebruikt bij avent flessen
Ik heb toen ook idd de 3 standen speen gebruikt omdat anders de speen steeds verstopt raakte
Ook mijn zoontje spuugde heel erg en als hij te snel dronk kwam en zn hele fles er weer uit en verekte hij van de krampen na de fles
Ik heb op een gegeven moment gewoon meer nutriton in de fles gedaan zodat t nog iets dikker werd en dat ging goed....toen dronk hij minder snel en kreeg geen krampen en spugen deed hij ook nog minder
Je moet dan wel even zn ontlasting in de gaten houden.....hij moet natuurlijk geen verstopping krijgen

Succes

Groetjes Xennah

Terug
Bovenaan