Sinds een week slaapt ze niet meer door :(

Die van mij heeft tot 4 mnd doorgeslapen en spookt nog steeds snachts wil dan een slok bv en slaap meteen. Onze tweede heeft dit ook gedaan vanaf 4,5 mnd tot 14 mnd, vanaf dat ze is gaan rollen tot ze liep. Het had dus met de ontwikkeling te maken ze wilde meer als ze kon en was snachts aan het verwerken! En had dan mij effe nodig....erg vermoeiend. Voordat we daar achter waren ook alles geprobeerd, pap, hapjes, meer voeden, later op de avond nog een voeding, gekolfde melk, kv. Maar niets hielp, dus gewoon lekker blijven voeden en ineens was het over! Dus bij ons manneke laten we het gewoon maar zo, niet fijn die gebroken nachten. Maar denk niet dat het aan de bv ligt. Hij groeit nog steeds als kol ;)

Hallo 1easara,

Dit heb ik ook met mijn jongetje gehad. Hij is van 12 maart en ik geef ook nog borstvoeding. Nu doe ik s avonds hem eerst borstvoeding en daarna pyjamapapje van nestle of een andere melkvoeding met pap. Dit werkt prima. Ik merkte zelf ook dat ik de laaste voeding gewoon minder voeding heb. Dus dit is dan een goede oplossing. Succes!

Terug
Bovenaan