sinds gisteren regelmatige harde buiken

Hey dames,

Heb sinds gisteren om het kwartier tot 10 minuten harde buiken. Het grotendeel doet geen pijn. Maar heb gisteren tusen de niet pijnlijke ook een half uurtje pijnlijke buiken gehad. Is de hele nacht doorgegeaan. Maar heb wel gewoon kunnen slapen.

Denk eerlijk gezegd dat het niet veel te betekenen heeft..... Maar hoe COOL zou het zijn als dit al beginnende weeen waren!!!!

liefs

Ja, van mij mag het ook wel beginnen,maar tot nu toe ook alleenmaar oefenweeen. Gisteren kon ik me amper voort bewegen vanwege de flinke steken ,down under.
Ben nu 38 wk en 2 dg. Maandag begint voor mijn dochtertje de school weer,dus hoop niet dat ik van zondag op maandag beval,want dan zou ze haar eerste schooldag missen,het liefst beviel ik de 7de, ;D als ik mocht kiezen haha.net voordat m,n vader en zijn vrouw op vakantie gaan. Zou het best jammer vinden als de kleine geboren wordt als hun er niet zijn,maar wil ook niet bevallen als hun terug zijn,want dan duurt het voor mij alleenmaar langer en dat zou betekenen dat ik over de uitgerekende datum zou gaan.

Dus hoe COOL zou het zijn,als het vandaag begon,nadeel is wel dat ik nu ook nog eens verkouden ben ggrrrr.

Who knows ;D

liefs,

Hoii Heppy,

Ik heb hetzelfde gehad vannacht.. Harde buiken de hele nacht, maar niet echt pijnlijk en heb ook nog wat geslapen..

Nu heb ik wel het gevoel dat ik lek van onder, dus ik moet even goed in de gaten houden wat dat is..

Echt heel spannend...

hey meiden,

het was dus een drukke nacht voor ons zwangeren.
heb zelf ook tot half 4 wakker gelegen met harde buiken en lage rugpijnen.
heb gelukkig vanmorgen nog een flink stuk slaap kunnen inhalen.
ik ben zondag uitgeteld het is dus wel heel spannend!
ben gister bij de vk geweest en daarmee afgesproken dat als het er as woendag nog niet is dat ik voor het weekend nog op consult ga bij de gyn.
heb zelf wat overgewicht en zijn een beetje bang dat als ik te lang doorloop ik straks moet bevallen van een reus!!
nu is ze de hele tijd een zeer gemiddeld babytje gweest en heb ik een zwangerschap volgens het het boekje gehad en dat willen we graag zou houden ook tijdens de bevalling.

gr Dango

wat was er gisteren aan de hand dan?
IK HAD HET NAMELIJK OOK!!!!
bij mij kamen de harde buiken om de 10 min.
niet pijnlijk maar wel knoerhard, heb t nu nog steeds.
ik ben er ook misselijk bij.
gisteravond had ik er opvliegers bij leek wel hahahaha

zouden we het weekend allemaal aan de gang gaan? eerste weekend van sept? hahaha
ik hoop ook niet dat ik dit weekend beval want de kids moeten hier ook weer voor de eerste keer naar school maandag.

we wachten maar af he dames....
ik moet nog 1,5 week (13 sept uitgeteld)

gr marijke

OH MY GOD,

we zijn wel een knus clubje zo he hahahaha

Iedereen heeft toch wel ongeveer hetzelfde rond dezelfde tijd. HIHIHIHHAHAHAH

Wel cool vind ik.

Ik hoop voor diegene die het wilden dat de bevalling dit weekend echt doorzet. Ik ga zo een kaarsje aansteken WIE weet helpt het.

Heb nu ook nog harde buiken..... denk dat ik zo een stukje ga lopen, misschien bevordert dat alles een beetje..... :D

@ Liselotte: MEGA spannend dat je lekt.... ik duim voor je.

Hier helaas niks het lekken :(

Liefs

Hahaha... Heppy jij kan ook ECHT niet meer wachten he? Ik ben ook ongeduldig hoor, maar volgens mij is het bij mij nog wel rustig. Ik had dinsdag even het gevoel van: ohoh! Maar nu is alles weer rustig. Ik heb wel een paar keer per dag goeie menstruatieachtige kramp en lage rugpijn en harde buiken, maar niet met enige vorm van regelmaat erin. Dus ik ga ervan uit dat het bij mij nog wel even duurt. En dat is maar goed ook, ben nog (net) geen 37 weken. Van mij mag het dus zeker nog wel een weekje blijven zitten.

Nou ik ben benieuwd, who's next?

Terug
Bovenaan