sinds gisteren regelmatige harde buiken

jeetje dames, jullie maken t wel spannend hoor! Het is natuurlijk ook al 3 september, hoog tijd voor een echte september baby. Maar who knows, misschien is die al geboren, maar weten wij het nog niet. Ben echt nieuwsgierig aan t worden van wie we nu het eerste bericht krijgen dat er een sept. baby geboren is!!

Die van mij zit nog hoog (letterlijk, is nog niet ingedaald) en droog, dus wij zijn t niet! :)

Sterkte allemaal met de harde buiken, oefenweeen, voorweeen en menstruatie-achtige krampen!

Ooohh wat spannend allemaal zeg!!!
Hier is het nog rustig, maarja ik ben ook nog maar 36 weekjes. En omdat de kleine nog in een stuit ligt is het natuurlijk de vraag hoe het allemaal zal gaan.. Maar wat zou ik graag een gewone bevalling willen!

Sterkte en succes allemaal!!
Liefs

Nee hahaha,

Ik kan ook echt niet meer wachten. Zeker omdat mijn vriendin gisteren is bevallen van haar zoontje Samuel.

Ben het wachten ook echt helemaal beu hoor! Moet officieel nog twee weken tot uitgerekende datum en wie weet nog zelfs wel langer.

Ik hoop echt dat ie harde buiken voort zetten in oefenweeen/voorweeen, en dan naar het echte werk!

Ik hang mezelf ook zoooooo ontzettend de kont uit.... verveel me kapot maar heb nergens zin in....

LIEFS

DAT heb ik ook. Me soms een beetje vervelen maar eigenlijk nog wel dingen te doen hebben waar ik vervolgens geen zin in heb ;-)

Hahaha... en ik heb vanmiddag 2 uur geslapen, tegen mijn principe in.. OEPS! Voel me nu wel heeeeerlijk uitgerust!

heerlijk om even bij te slapen toch?
ik heb gisteren lekker een pyjama dag gehad!
was alleen thuis, kids logeren en manlief werken.
nu had ik wel heel veel pijn in mn bekken en veel harde buiken maar heb een relax dag gehouden!
alleen maar gelegen op de bank, geslapen en wat tv gekeken....

oooh dat was echt heerlijk zeg.
alleen iets teveel gelslapen denk ik, vannacht slecht geslapen

Terug
Bovenaan