Hoi,
hier is de rust eindelijk weer een beetje teruggekeerd. Slapen gaat steeds beter, soms de hele nacht, soms alleen 's avonds een keertje wakker. Ik denk dat het toch te maken heeft gehad met het sprongetje. Die van haar heeft ongeveer 6 weken geduurd, maar sinds het afgelopen weekend lijkt ze er overheen. Ik kan weer gewoon van de bank opstaan en iets gaan doen, zonder dat ze in paniek aan m'n been hangt.
We hebben wel van alles geprobeerd:
- een nieuw nachtlampje met meer licht
- ze krijgt nu valdispert kids rust. Ze vindt het heerlijk.
- ben zelfs bij de huisarts geweest om uit te sluiten dat er niets medisch was. Was dus niet zo. Kreeg wel te horen dat het toch beter was om haar niet elke keer uit bed te halen en dat het waarschijnlijk ook met het karakter te maken heeft en dat het misschien ook een kwestie van aandacht is. Makkelijk gezegd als je niet zelf in die situatie zit. En aangezien het nu weer goed gaat, ben ik van mening dat het geen kwestie van aandacht vragen was. Zeker niet gezien het feit dat ze regelmatig erg paniekerig wakker werd en zelfs niet rustig werd als we beneden waren...
Al met al gaat het nu dus stukken beter en zijn we weer een beetje relaxed.
Nu dient zich echter wel weer een volgend "probleem" aan, er komen namelijk weer tanden door, waardoor ze soms wel weer wat huileriger is. En het is zo zielig, want ze heeft er echt zulke rode billen van.
Wat dat betreft heb ik trouwens nog een goeie tip, mocht iemand er behoefte aan hebben:
we smeren normaal gesproken sudocrem (zinkzalf) op haar billen, maar als ze zulke luieruitslag heeft, helpt dat niet en dan gebruiken we zinkolie (verkrijgbaar bij de apotheek). Dat is echt wonderspul....
Nou, sorry dat het weer zo'n lang verhaal is geworden (lijk ik een abonnement op te hebben), maar ik wilde jullie toch effe laten weten dat het hier weer een stuk gezelliger is in huis. En daar zijn we erg blij mee
Groetjes Janneke