Sinds mei bezig (deel 7)

@ Angel: Hoop toch dat ze je zo een x bellen,want dit is wel erg irritant zo.
En heb je al een test gedaan?
Erg spannend hoor.
Duim,duim,duim...!!!

@ Tessara: Al nieuws?

@ Allemaal: mijn vriend en ik gaan volgende week naar de huishoud beurs en naar de 9 maanden beurs...vast wat ideeen opdoen.. :D
Zijn we andere jaren ook geweest en is altijd heel leuk om even te kijken...
Verder hier geen nieuws....nog steeds geen ongi...dus afwachten tot volgende week vrijdag...!!!

X

@ allemaal: pfff ik word gek! Weer negatieve test! rond 12 uur was ik weer niet terug gebeld dus zelf gauw gebeld (kan tot 12 uur) Kreeg assistente ervoor en ze bood gelijk excuses aan maar de gyn was net vanuit praktijk weer richting ziekenhuis gegaan met mijn dossier...ik moest maar even naar de afdeling gyn bellen! Dit gedaan (heel verhaal weer opnieuw mogen uitleggen en erbij verteld dat de gyn er al vanaf weet alleen mijn dossier had meegenomen vanuit praktijk naar ziekenhuis...) grr heb ik een domme doos aan de tel die zegt dat ze het eerst wel even weer met de gyn zou overleggen! Kortom ik zit nu alweer bijna 2 uur te wachten op een telefoontje!!
En ik moet met kwartier op mijn werk zijn dus moet ook alweer weg!
Hopelijk word ik nog gebeld!

@mama2be:Leuk van die huishoud en 9maandenbeurs...dat lijkt mij ook wel wat ;) Mag dat graag doen, beetje rondneuzen!

Nou ik houd jullie op de hoogte!xxx

@Mama2be Misschien kom ik je nog tegen. Ik ga met mijn nicht naar de 9 mnd beurs. Wat uniek dat je vriend dat leuk vind, mannen zijn schaars op de beurs.

@Angel Wat vervelend zeg dat ze je niet terugbellen. Ik hoop dat ze dat vanmiddag toch nog gedaan hebben.

groetjes

He meiden,

Ik ga niet naar de 9 mnd beurs. Het is mij allemaal nog te vroeg.
@ Angel, vervelend zeg, die onduidelijkheid, hoop dat je snel contact krijgt met de gyn en dat het toch wel raak blijkt te zijn. Het kan toch zijn dat HCG nog steeds wat laag is maar dat je toch zwanger bent toch?
@ Mam2be, lastig hoor, hoop dat jij ook snel duidelijkheid krijg.
@ Bubbles hoe is het met jou? Ik ga dit weekend ook maar 1 dag naar carnaval. In welke week zit je nu? Heb je nog last van klachten? Ik alleen van steken/zware buik maar dat schijnt bandenpijn te zijn. Wist nooit dat dat al in week5 kan! Verder ben ik niet misselijk, ik slaap wel wat meer en ik doe het wel wat rustiger aan 's avonds.

Mijn ouders weten het en de ouders van mijn man. Verder ook onze broer en zus.
Maandag ben ik naar de gyn geweest, een inwendige echo gehad en heb het gezien! Het zat op de goede plek. Over 2 weken krijg ik weer een echo van de gyn om te kijken naar het hartje. Dat is dan met 7 week.
In eerste instantie mag ik bij de gyn blijven, vind ik wel prettig.

@allemaal:
Ben gister gebeld (moest er eerst weer zelf achter aan bellen, en uiteindelijk ben ik gister rond half 4 terug gebeld!) Ik ben niet zwanger....:( De gyn heeft me uitgelegd dat zodra de bevruchting is geweest het HCG hormoon dan al moet groeien..dus een week na je menstruatie ben je al 2 week na je eisprong/bevruchting. Dus je moet dan positief testen!

Ik moet nu Provera slikken op mijn menstruatie op te wekken. Ga ze straks ophalen..moet er 10 tabletten van slikken (weet zo niet of ik het 1x daags is...dat merk ik straks wel) en als ik ze alle 10 op heb dan moet ik binnen 4 dagen ongesteld worden... Ben ik dan ongesteld moet ik weer op dag 3 tot dag 7 Clomid slikken. Alleen ga ik nu van 50 mg naar 2x 50 mg!
Ik baal wel ontzettend, vooral omdat de gyn heeft gezegd dat ik met 50 mg clomid zwanger zou gaan worden...het is echt een domper dat het blijkt niet te werken...ik hoop echt zo dat ik wel met een hogere dosis zwanger kan worden!

Mama2be; we blijven dus nog even samen NIET zwanger en zitten we beiden in hetzelfde schuitje...geen eisprong, geen menstruatie en verder behandeld worden door de gyn!

@tessara: Fijn dat de echo goed was! En inderdaad prettig voor je dat je bij de gyn mag blijven..dat geeft toch wat meer geruststelling volgens mij!

Nou ik ga maar eens even mijn provera op halen! Ik zeg maar gewoon zo : DE AANHOUDER WINT ;)

xxx

@ Angel: Wat rot voor je meid, ik had er nog best veel hoop voor dat het raak zou zijn!
De aanhouder wint zeker, maar het is zeker wel een domper zo zeg. Bah !!
Ik hoop ook echt dat het nu de volgende zo positef is, dat het er gelijk 2 zijn... ;D

@ Tessara: super zeg dat de echo goed was.
Hoe vind je het nu? Nu je een beetje aan het idee gewend bent.
Kun je er nu van genieten? En wat vind je man ervan?

Nou dames ik ga gauw verder met het eten koken... x

Hey meiden,

Wat is het stil hier... :)
Nou ik ben gisteren ongesteld geworden..eindelijk.
Ik denk dat ik de vorige x een heb over geslagen omdat ik toen griep en koorts had.
Maar we gaan vrijdag gewoon naar de gyn, omdat ik graag wil dat mijn cyclus wat korter is, en gelijk matig.

Hoe is het met jullie?
X

@mama2be: Fijn dat je ongesteld bent geworden...je hebt er wel even op moeten wachten! Gelijk heb je dat je gewoon naar de gyn gaat...kun je het sowieso even na vragen wat precies oorzaak is...ik heb denk ik hetzelfde als jou...ook ik was wat ziek en ben niet ongesteld geworden...gebruik wel medicijnen maar ja je lichaam reageert toch altijd mee.....
Hoe was de beurs?! lijkt me wel moeilijk om daar rond te lopen terwijl je nog niet zwanger bent...

@bubbles: hoe is het met jou? Heb je nog lekker carnaval kunnen vieren!?
En hoe was het voor jou op de 9maanden beurs?!

@tessara: Hoe is het met jou!?

@allemaal: ondertussen met de provera begonnen...ik moet nog tot dinsdagmorgen en dan moet ik volgende weekend ongesteld worden...hopelijk!!!

Nou dames, nog een fijne dag...doen jullie trouwens aanvalentijn?! Mijn vriend en ik niet...vinden zo'n dag altijd beetje cliche....

xxxx

Terug
Bovenaan