Sinds mei bezig (deel 8 alweer)

Hallo,

@Angel Nou, ik had zo gehoopt dat je wat beter nieuws zou krijgen. Ik snap dat je het steeds moeilijker wordt, maar je moet de moed zeker niet opgeven. Ik weet zeker dat er een dag komt dat je vergeet dat je er een tijd mee bezig bent geweest en dat er een klein wondertje groeit. Ik hoop dat die dag heel snel komt.

@Mama2be Op welke dag van je cylcus zit je nou? Hopelijk heb je snel je ei en is het raak!!

@Tessara Gelukkig heb je niet heel je zwangerschap last van al die kwaaltjes, maar duren ze maar even en kan je gaan genieten!!

groetjes Bubbles

Hoi meiden,

Het gaat nu ook wel weer wat beter....ik mag toch ook graag van me afschrijven en kan zo leuk met jullie kletsen dat ik toch de drang weer heb om jullie op te zoeken :)

Het neemt niet weg dat het natuurlijk moeilijk blijft! Dat zeker niet...gister hebben we natuurlijk het slechte nieuws gekregen maar vandaag staan we er alweer wat positiever in...het voordeel is dat ik wel wat heb gereageerd op de 2x 50 mg dus wie weet heb ik net even die extra 50 mg nodig!

Gister had ik gewoon echt even flink een dip, dat snappen jullie vast wel..ik zag me al helemaal in een adoptieproces :S

Maar ja er zullen vast nog wel eens periodes komen dat ik er wat meer moeite mee heb maar goed, dagen zoals dit dan stuur ik gauw even een berichtje naar jullie ;)

@ mama2be: lief van je om te horen! Ik hoop ook echt dat het ons snel gaat lukken! Ik vind dat wij nou toch wel eens recht hebben ;)
Hoe gaat het bij jou? heb je je eisprong al kunnen vinden? Hoop het voor je meid!!!

@tessara: Hoe is het met jou? Kwaaltjes al wat minder?

@ bubbles: Hoe is het met jou?

Dames, fijne avond en ik zeg tot snel :)

Hoi meiden,

Het gaat nu ook wel weer wat beter....ik mag toch ook graag van me afschrijven en kan zo leuk met jullie kletsen dat ik toch de drang weer heb om jullie op te zoeken :)

Het neemt niet weg dat het natuurlijk moeilijk blijft! Dat zeker niet...gister hebben we natuurlijk het slechte nieuws gekregen maar vandaag staan we er alweer wat positiever in...het voordeel is dat ik wel wat heb gereageerd op de 2x 50 mg dus wie weet heb ik net even die extra 50 mg nodig!

Gister had ik gewoon echt even flink een dip, dat snappen jullie vast wel..ik zag me al helemaal in een adoptieproces :S

Maar ja er zullen vast nog wel eens periodes komen dat ik er wat meer moeite mee heb maar goed, dagen zoals dit dan stuur ik gauw even een berichtje naar jullie ;)

@ mama2be: lief van je om te horen! Ik hoop ook echt dat het ons snel gaat lukken! Ik vind dat wij nou toch wel eens recht hebben ;)
Hoe gaat het bij jou? heb je je eisprong al kunnen vinden? Hoop het voor je meid!!!

@tessara: Hoe is het met jou? Kwaaltjes al wat minder?

@ bubbles: Hoe is het met jou?

Dames, fijne avond en ik zeg tot snel :)

@ Angel: Jipppppie, fijn dat je blijft. En het is ook goed om van je af te schijven, en aangezien wij in hetzelfde schuitje zitten, geeft dat toch een verbondenheid... :D

En het is ook moeilijk, en dat zal ook zo blijven totdat het stickje een keer 2 streepjes aangeeft en je zwanger bent.
Kan me helemaal indenken, en dat zie je de ergste senario's al voor....ivf,adoptie etc. Heb ik ook hoor...maar probeer me er niet gek door te laten maken. Hoewel dat makkelijker gezegd is dan gedaan,want je bent er toch dagelijks mee bezig.
Is het niet iemand in de omgeving die zwanger is, dan wel een dochter van een collega...GRRRRR
En misschien heb je net die extra 50 mg nodig...Je moet maar zo denken, als het bij ons nu lukt zitten wij ergens in november/december als uitreken datum, dus mooi de feestdagen vrij,,.,,,!!! :)

Haha vind ik ook,wij hebben nu ook eens het recht om zwanger te worden, we hebben lang genoeg gewacht...hihi.
Hier nog geen ei? opdag 25...tenminste niet volgens de goedkope ovulatie testen....
We klussen lekker onbevangen om de dag en zien wel waar het toe leidt.

@ Tessara: heb je het al verteld op je werk? En is je angst nu wat minder?
Hopelijk voel je je iets beter nu.

@ Bubbels: Heb je al veel roze dingen gehaald :)

Nou tot gauw...x

@ allemaal: nog steeds niet ongesteld...pff frustie hoor!! Maar goed we wachten nog 2 week...kan natuurlijk veel gebeuren in die 2 week, en anders maar aan de provera...
Heb erg veel last van bijwerkingen...heb om de haverklap last van opvliegers...lol gaat er wel van af zo...maar goed we blijven positief :S :)

Begin nu steeds meer na te denken..ben bijv wel erg benieuwd wat er gebeurd als ik niet reageer op het hormonen spuiten...want IVF en IUI heeft dan geen zin lijkt me..want dan halen ze het eitje uit mijn lichaam om het van buitenaf te bevruchten, maar zonder eitje lukt dat toch niet??
Zulke vragen spoken nu door mijn hoofd, dus die stel ik de volgende keer als ik weer heen ga...

@mama2be: je eisprong al gehad?? Ben erg benieuwd hoe het nu bij jou loopt!

@bubbles en Tessara: hoe is het met jullie?

xx

@ Angel: Hoe gaat het nu met je?Al ongi geworden? Wel frusti idd, kan het me helemaal indenken.
Die bijwerkingen zijn ook niet erg fijn lijkt me, is daar niets aan te doen?

Ik denk dat je niet te ver vooruit moet denken, gewoon proberen af te wachten wat de spuiten doen. En je goed laten informeren door de gyn over de opties.
Want anders maak je jezelf helemaal gek met de gedachten denk ik.
Is makkelijk praten, maar ik zou het ook hebben hoor.

Ik heb ook eens even rond gekeken op internet, en er zijn wel verhalen dat je zwanger kunt worden met IVF zonder eisprong.
Hoe en wat, ik heb geen idee.

Maar heb je helemaal geen eisprong meer? Want je eitjes groeien met clomid dan toch ook wel iets?

Ik heb nog geen ei ergens kunnen vinden, teminste de sticks gaven niets aan .dus we wachten wel vrolijk af wanneer en hoe... :D

@ Allemaal: Hoe is het met de rest?
Het is rustig hier...x

Hallo Meiden,

Sorry dat ik zo stil was. Maar ben er nu bovenop.
Heb me echt tot en met maandag zeer kut gevoeld. 12 uur per dag misselijk en daarna moe naar bed!
Maar gelukkig is dat sinds een paar dagen over en begin ik het zwanger zijn leuk te vinden.
@ Angel, jammer zeg dat het deze keer niet gelukt is met je ei. Hoop dat je de volgende ronde veel succes hebt! Erg frustrerend en dan heb je ook nog al die bijwerkingen. Ik leef met je mee!
@ Bubbles, hoe is het met jou?
@ Mama2be, hoe gaat het nu?

Liefs

Hallo Meiden,

Sorry dat ik zo stil was. Maar ben er nu bovenop.
Heb me echt tot en met maandag zeer kut gevoeld. 12 uur per dag misselijk en daarna moe naar bed!
Maar gelukkig is dat sinds een paar dagen over en begin ik het zwanger zijn leuk te vinden.
@ Angel, jammer zeg dat het deze keer niet gelukt is met je ei. Hoop dat je de volgende ronde veel succes hebt! Erg frustrerend en dan heb je ook nog al die bijwerkingen. Ik leef met je mee!
@ Bubbles, hoe is het met jou?
@ Mama2be, hoe gaat het nu?

Liefs

Terug
Bovenaan