Sinds vorige week gestopt met de pil

Gefeliciteerd met jou kleine grote meid of jongen?
Wij hebben het gister gevierd. Erg leuk was het.
Het kadootjes uitpakken begon ze goed door te krijgen naargelang de dag vorderde.
Ja hopelijk gaat t deze keer sneller dan 14 maanden. Das wel lang... Maarja geduld is een schone zaak in dit opzicht. En laat ik nou net geen geduld hebben. Maar de voorpret is ook al leuk. Alleen al de gedachte aan weer zo'n friemel in je buik is erg leuk.
Trouwens het tijdstip...ik lig ziek op de bank met een snurkende man en kindlief in m'n eigen bed...vandaar.
Groetjes

Spannend!!!! Ik zou ook wel weer willen maar we doen er verstandig aan om nog te wachten. Mijn man heeft momenteel geen werk, zijn contract is vorige week afgelopen. Hij zal dus eerst ander werk moeten vinden. We zijn bezig met het aanleggen van een nieuw terras, dan is de rest va nde tuin aan de beurt. (hoop bomen eruit, looppad tussen gras uit, nieuwe grasmat etc etc), er moet nog een nieuwe badkaker komen en nog nieuwe keuken. En dan wil ik eerstook nog wat kilootjes kwijt. Als alle dingen op het lijstje gevolgd worden door een vinkje, dan gaan we ervoor. Maar ik vermoed dat we ons daar niet aan gaan houden...hihi!!!

Hier was het weekend ook erg geslaags! Lekker buiten tuinfeest gehouden :)
Feline hield zich goed, in begin verlegen van al de aandacht, later vond ze het prima!
M88: Afgelopen nacht beter geslapen? ;) & voel je ej al iets beter?
Balen dat je grieperig voelt, wel van het mooie weer kunnen genieten gisteren?

Tammy76: Ik zou zeggen joy the party ;)
Kunnen we wie weet samen een nieuwe forummama starten ;)

x

Hoi
Hier iets beter geslapen en vooral dankzij de kleine meid. Iets minder drama snachts. Wij zijn allemaal nog snotverkouden en hoestetig maat word langzaam beter.
Ik heb wel heerlijk op t balkon kunnen zitten gelukkIg van t weekend.
Dat zou leuk zijn, een nieuw forum kunnen beginnen met de starters hier!
Groetjes

Terug
Bovenaan