Sinte Maarten

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Gaan jullie met jullie kleintjes al Sinte Maarten lopen morgen?
Ik denk dat Tara er nog niet veel van zal snappen, dus wij gaan het misschien volgend jaar proberen.

Groetjes,
Shivana

Hoi Shivana,

Volgens mij wordt hier in de buurt helemaal niets aan Sint Maarten gedaan. Ik heb wel altijd iets lekkers in huis dus als er per ongeluk toch kinderen komen dan heb ik wel iets maar ik ga zeker niet met Marissa op pad

groetjes Linda

Hoi,
ik heb wel snoep in huis gehaald (en verstopt voor mezelf, haha, anders eet ik t zelf op).
Meestal komen er hier wel veel kids voorbij, vorig was het ontzettend slecht weer weet ik nog, en waarschijnlijk morgen ook weer, dat vind ik zo zielig voor die kleintjes!
Maar nee ik ga zeker nog niet met Daniëlle langs de deuren, misschien over 2 jaar ofzo.
Groetjes van Sonja

hoi hoi,

hier komen ook altijd kinderen langs de
duer en ik heb de zakken met snoep ook
nog steeds dichtzitten!!!
mijn vriend gaat wel even met roan langs opa en oma
en de andere opa....

groetjes mascha

Feline had een mooie lampion gemaakt, maar mijn man had hem niet meegenomen. Maar ik had sowieso niet gegaan hoor, want het is waarschijnlijk geen weer en ik vind Feline nog te klein. Als ze kan zingen dan gaan we wel, eerder niet.
En uiteraard heb ik wel snoep in huis, al heb ik er zelf ook wat van op, dus ik moet echt nog wat gaan halen hahahha

groetjes Maris

Hier doen we helemaal niet aan Sint Maarten. Dus das lekker makkelijk. En als ze langs de deur komen, ik heb altijd wel wat lekkers in huis, en anders een mandarijntje, hihi!

Nou wij hebben hier vanavond bijna alleen maar heen en weer gelopen naar de voordeur. Alle liedjes weer aangehoord en natuurlijk snoep uitgedeeld .
Sarah vond het maar vreemd, we hebben haar een paar keer meegenomen naar de voordeur en dan was ze helemaal onder de indruk. Maar meer dan dat hebben we niet gedaan. Ze had wel op het KDV een lampion gemaakt (nou ja de leidster vooral) maar ik vind haar daar nog echt te klein voor. Hihi zolang ze niet kan zingen zeker niet.

Groetjes,
Tamar

Nou er is hier maar 5x aangebeld. . . . . .nu moeten we al het snoep zelf opeten!
Ik had echt veel gehaald, snickers, mars, bounty, twix, kitkat en smarties.
Jammer dat er maar zo weinig kinderen waren maarja het was natuurlijk ook niet echt lekker weer,
groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan