Sinte Maarten

Hier in Brabant wordt er dus echt helemaal niets aan gedaan. Bij ons is de 11e van de 11e meer het begin van carnaval. Had nog snope in huis van de verjaardag van Marissa, maar dat heb ik dus niet kunnen slijten :)

Hai,

Mette is 16 maanden dus voorlopig geen Sint Maarten voor haar. Ik vind dat leuk worden als ze op school zitten... Er komen bij ons altijd veel kindjes aan de deur. Ik was gisteravond werken dus manlief en Mette namen waar.  Vanaf 19.00 uur heeft mijn man de bel eraf gezet want Mette ging slapen en die wordt wakker van onze bel... Wat denk je...komen er wat kindjes van het ietwat asocialere type...gaan ze aan de brievenbus rammen. NEEEHEEE! Kind krijsen..en bedankt jongens! Er komen elk jaar hele fatsoenlijke kindjes met ouders maar ook een stel zonder ouders die beledigd zijn als ze maar 1 rolletje snoep krijgen en eigelijk te beroerd zijn om een liedje te zingen. Volgend jaar plakken we de brievenbus dicht!

lfs ing

Wij hadden niks in huis gehaald voor de kindjes die zouden aanbellen, want we hebben sowieso wel snoep in huis. Maar het bleef de hele avond stil, haha. Wij wonen dan ook tegenover een bejaardenhuis en in onze buurt zijn er niet veel kinderen.

@ Ing: sommige kinderen zijn erg vervelend hé. En meestal doen ze stoer en durven ze meer als ze in groepen zijn. Jammer, want dat verpest het feest en voor andere kindjes. Vroeger kreeg ik een mandarijntje en was al blij, maar veel kinderen zijn tegenwoordig verwend en dan willen ze al gauw meer en meer.

nou hier zijn in totaal 5 kinderen aan de deur geweest,dus zit met een schaal snoep.
heb het snel opgeborgen want ja ik mag niks..

gr petra

Nee hier (woon ook in Brabant) niets gezien of gehoord. weet nog wel dat ik vorig jaar kindjes zag lopen met een lampion, maar zijn toen niet aan de deur geweest.

en ja 11-11 is meer begin van het carnavel hahaha

X Saske
mv Rik 04-07-07

Terug
Bovenaan