Sinterklaas en kerst, willen jullie dan ook liever niet bevallen?

Hoi Dames,

De feestdagen zijn alweer in aantocht.
Ieder van ons zit toch wel aardig in de buurt van of 5 december en/of de kerstdagen.
Ikzelf ben 1 december uitgerekend dus de kerst dagen ga ik niet halen, maar 5 december kan natuurlijk wel.
Het lijkt me echt geen leuke dag voor een kind om jarig te zijn.
Tuurlijk ben ik blij als ons Ukkie gezond en wel op de wereld komt, ook op 5 december.
Maar liever heb ik het niet natuurlijk.
Ik hoop nog steeds een beetje dat Ukkie bedenkt om in November geboren te worden.

Hebben jullie ook datums waarop je liever niet bevalt?

Liefs Danielle

hoi hoi...

het duurt niet lang meer voor de dec. moeders.. 5 december is inderdaad niet de ideaalste dag om jarig te zijn.. Mijn man is op 5 dec. jarig.. hij vond dat als kind zijnde niet altijd even fijn... wel dat hij extra kadootjes kreeg maar zijn broertje snapte er dan niets van.. zelf ben ik begin april uitgerekend.. Hoop niet dat het 1 april gaat worden :)
succes alvast!

Hey Danielle,

De kerstdagen ga ik ook niet halen, maar 5 december zou heel goed kunnen. Ik ben 8 december uitgerekend...
Ik denk precies hetzelfde hoor.. Natuurlijk ben ik blij als alles goed gaat en ons beebje gezond ter wereld komt, maar liever een andere dag dan 5 of 6 december..
Nu wordt er wel gezegd dat vrouwen met diabetes vaak 2 weken eerder bevallen, maar dit hoeft niet..
Dus ja, we wachten maar rustig af, heb er toch niks over te zeggen :)
Maar hoop voor jou dat jullie Ukkie lekker in november komt! En stiekem hoop ik dat voor mezelf ook een beetje...

Groetjes Kim

hoihoi allemaal,,,

ik ben ook 8 dec. uitgerekend maar hoop ook dat het niet presis 5 dec komt... maar je hebt er toch niks over te zeggen he;)

we zien het wel.. groetjes samantha

Hoi dames,

ik kan me voorstellen dat 5 december niet echt leuk is voor het kindje, maar ik ben zo blij met deze ukkepuk na 4 miskramen en een vroeggeboorte met 22 weken dat het mij eerlijk gezegd geen bal uitmaakt!! Ikzelf ben begin november jarig en dat leek vroeger al erg dicht op sinterklaas, maar dat neemt niet weg dat ik de grootste sinterklaasfan ben die er bestaat. Dus ja 5 december maakt in mijn beleving een grote kans. wat een prachtig kado zou dat zijn!!!!
Het klinkt erg cliche maar zo voel ik het echt; als het maar gezond is op welke datum dan ook!
groetjes Froukje

Hoi hoi,

5 december lijkt me niet ideaal, ik ben de 22ste uitgerekend, dus grote kans dat het en kerstkindje wordt, en misschien nog wel met oud en nieuw! Je hebt het niet voor het zeggen, en als het maar gezond is, maar ook ik zou niet blij zijn met die datums hoor! Mijn zoontje was een dag te vroeg, dus ik heb de kleine hoop dat ik iig niet over tijd ga. Maar dat zegt ook niet altijd alles helaas. We zien haar wel komen. Tegenhouden kan toch niet he!

Heey!

Hahaha, ja die feestdagen rond de uitgerekende datum...
Met mijn eerste was ik 1 januari uitgerekend, zij is 28 december geboren.
Met de tweede was ik weer 1 januari uitgerekend, hij is 24 december geboren.
En nu ben ik wéér in deze feestmaand uitgerekend, op 21 december!
Zo bijzonder toch ook wel!!! Ik herken de gedachtes dan ook wel...van het hopen om niet op een feestdag te bevallen....

Dus naast alle feestdagen zou het ook fijn zijn als onze kleine niet op de andere verjaardagen geboren gaat worden...

Maar, net als Froukje al schrijft, als het maar gezond geboren wordt!! Dat is wel het aller aller belangrijkste!!

Maar ideaal is het natuurlijk niet, zeker als ze uit huis zijn over tig jaar....als ze tegelijk jarig zijn...

Spannend, over 8 weken zijn alle feestdagen voorbij en weten we allemaal wanneer we bevallen zijn!!!

Geniet van de laatste weken!

Liefs Brigite

Ik ben eigenlijk 4 dec uitgerekend en ik had ook wel wat datums waarop ik liever niet zou bevallen zoals bv 5 dec. Maar onze kleine is dwars en wil niet meer draaien dus het is nu echt zeker dat het een nov baby gaat worden ivm een geplande keizersnee.

Terug
Bovenaan