Sinterklaas en kerst, willen jullie dan ook liever niet bevallen?

Je hebt altijd wel datums waarvan je denkt liever niet, ik was 15 mei uitgerekend van mijn eerste en toen ging mijn nicht ook trouwen en 19 mei was ik zelf jarig. Nou ik ben nog naar de bruiloft geweest en heb mijn eigen verjaardag ook nog kunnen vieren, haha! Ze kwam namelijk 11 dagen te laat en is dus precies een week na mij jarig! Nu ben ik uitgerekend op 16 december dus kerst zou kunnen, ach we zien wel! Een kerstkindje is ook wel erg bijzonder! Sinterklaas is echt een kinderfeest en dat lijkt me als kind minder leuk om dan jarig te zijn dan met kerst, je hebt toch twee kerstdagen, haha! Alleen je zit dan natuurlijk wel dat veel mensen wat anders hebben en niet kunnen komen op de verjaardag, ik vier het zelf namelijk het liefst op de dag zelf zolang ze niet naar school gaan. Mijn man is 1 december jarig en mijn schoonmoeder 15 december. Dus weer genoeg datums haha, mijn verjaardag en mijn man z'n verjaardag vieren we vaak in de zomer met een bbq, dus dat scheeld al. Mijn beste vriendin voorspeld dat dit een jongetje word en dat ie geboren word op 8 december een week na mijn man zijn verjaardag haha, ben benieuwd!

Liefs Marie

hallo ik zelf ben 19 december jarig ook echt vlak voor de kerst,, maar als kind heb ik er zelf niet veel van gemerkt eigenlijk,,, het was normaal,,,
alleen hoop ik niet dat ik 19 decmeber zelf ga bevallen ,,
groetjes mandy

Hallo Allemaal,
Hier precies op sinterklaas uitgerekend! Zou het voor de kleine leuker vinden als het een paar dagen eerder of later komt maar zoals de meeste ook al zeggen gezondheid is het belangrijkste.

Gr. Gea

hoi hoi,

Tjah december is een lastige maand, 4 dec mijn oma jarig, 5 dec sinterklaas, 12 december mijn broertje en schoonzusje jarig en daarna natuurlijk kerst.

Ik ben 14 dec uitgerekend, overal tussenin dus...spannend.
Maar ja zo zijn er altijd wel data`s of andere dingen die lastig zijn, en het lijkt mij ook inderdaad niet leuk voor de kleine als het 5 dec word, maar ja als het maar gezond is!!

Liefs Tamara

hallo dames
ik ben op 19 december uitgerekend ben benieuwd wanneer ze komt. maar ook ik hoop niet dat ze met kerst geboren wordt is toch niet leuk lijkt mij nu dit jaar is het misschien leuk maar dalijk gaat ze naar school en dan wil ze een feestje geven en dan komt er niemand omdat het kerst is. dan zou je de verjaardag al eerder of later moeten vieren en hopen dat vriendjes en vriendinnetjes dan wel komen. maarja je kan het niet plannen wanneer je zwanger raakt en wanneer het komt als het maar gezond is de rest is zorg voor later.

hallo,

Ik ben 2e kerstdag uitgerekend niet ideaal maar ja als de kleine maar gezond is.

Ben al 2,5 week aan het rommelen dus hopen dat het nu doorzet.

Ben benieuwd wanneer het gaat gebeuren t is ons eerste kindje en vind het best spannend allemaal.

Groetjes

Terug
Bovenaan