Je hebt altijd wel datums waarvan je denkt liever niet, ik was 15 mei uitgerekend van mijn eerste en toen ging mijn nicht ook trouwen en 19 mei was ik zelf jarig. Nou ik ben nog naar de bruiloft geweest en heb mijn eigen verjaardag ook nog kunnen vieren, haha! Ze kwam namelijk 11 dagen te laat en is dus precies een week na mij jarig! Nu ben ik uitgerekend op 16 december dus kerst zou kunnen, ach we zien wel! Een kerstkindje is ook wel erg bijzonder! Sinterklaas is echt een kinderfeest en dat lijkt me als kind minder leuk om dan jarig te zijn dan met kerst, je hebt toch twee kerstdagen, haha! Alleen je zit dan natuurlijk wel dat veel mensen wat anders hebben en niet kunnen komen op de verjaardag, ik vier het zelf namelijk het liefst op de dag zelf zolang ze niet naar school gaan. Mijn man is 1 december jarig en mijn schoonmoeder 15 december. Dus weer genoeg datums haha, mijn verjaardag en mijn man z'n verjaardag vieren we vaak in de zomer met een bbq, dus dat scheeld al. Mijn beste vriendin voorspeld dat dit een jongetje word en dat ie geboren word op 8 december een week na mijn man zijn verjaardag haha, ben benieuwd!
Liefs Marie
Liefs Marie