Sinterklaas inkopen... Al klaar of moet je nog beginnen....

Hoi meiden,

Zoals ieder jaar krijg ik het op mijn heupen zodra de pepernoten in de winkels liggen. Dan wil ik al gaan shoppen voor de Sint. Vaak weet ik me nog wel te beheersen, maar afgelopen maandag wilde ik er echt mee aan de slag!

Ik heb bij de Bart Smit online al het speelgoed besteld. Ik heb voor ieder 6 dingen, wat duurdere, maar ook wat goedkopere cadeau ´s.

Vandaag heb ik bij de hema sokken en zo gekocht, ook leuke cadeautjes. Nu moet ik alleen nog een paar dingen voor mijn man en mij, en dan ben ik klaar.

Alles wat ik ervoor in huis heb, is zelfs al ingepakt!!

Per kind zit ik nu rond de 50 euro, voor mijn man en mij minder, maar goed, daar koop ik alleen wat praktische cadeaus voor, en voor ons beiden een boek.

Hoever zijn jullie met de Sinterklaas inkopen, en wat geven jullie ervoor uit    

Hoi hoi,

Nou ik ben nog lang niet klaar... Elk jaar neem ik me voor om het hele jaar door af en toe wat te kopen voor Sinterklaas..maar elk jaar vergeet ik het weer..hihi..
Wij vieren al 11 jaar Sinterklaas met de familie met mijn vriend en totaal zijn dat 5 kids onder de 12 jaar. Wij mogen dit jaar maar 3 kado's per kind doen en dat is ook wel netjes anders krijgen ze echt veel te veel..hihi..zo leuk kado's geven...

Dit jaar houd ik het op 25,- per kind maar Jennifer krijgt iets meer. We gaan nl een keukentje voor haar kopen en die is nu eenmaal wat duurder...

Wij hebben dit jaar voor het eerst gebruik gemaakt van lijstje.nl Zo kan ieder kind daarop zetten wat hij/zij leuk vind en dan kan je zelf kiezen of je van het lijstje wat geeft of zelf verzint. Vindt het wel handig, want niemand krijgt zo een dubbel kado en dan weet je ook ongeveer wat ze echt leuk vinden..blijft toch altijd lastig een kado kopen voor een ander...

Heb er wel erg veel zin in... Maar moet ook nog veel gebeuren. We gaan nl een speurtocht voor de kids uitzetten en daarvoor moet nog veel geknutseld worden..

gr. Ilone

Hoi,

Ik koop door het jaar heen vaak al het één en ander. Wij kopen ook cadeautjes voor de kids van mijn zus, mijn ouders etc etc....
De kast waar alles ligt wordt steeds voller.
Volgende week ga ik die kast een keer uitpakken om te kijken wat er voor iedereen is. Dan maak ik echt lijstjes met wat ik voor wie heb en hoe duur het was.
Als de verlanglijstjes dan komen, dan vul ik het nog aan.

Ik krijg van mijn schoonouders altijd geld om cadeautjes voor de kids te kopen. Dat moet ik nog wel doen.

Groetjes, Karin

Hoi dames,

ik ben al een tijdje helemaal klaar met de kado's zowel voor sinterklaas als voor kerst. Ik moet alleen nog een kado voor opa en oma voor kerst, voor Marissa en haar neefje heb ik alles al. Moet me ook echt inhouden om er geen dingen bij te kopen want het is nu eigenlijk al teveel. Ik denk dat ik voor zowel sint als kerst rond de 60 euro zit voor Marissa. Heb al een paar maanden dingen gekocht als ze in de aanbieding waren. Die liggen   nu allemaal in een mand tot het zover is

groetjes Linda

Hoi

Ik heb al wat dingen gekocht zoals een spel voor Stan en een houten poppenpakhuis voor Feline. Verder moet ik even gaan shoppen zo nu en dan, af en toe alvast iets meenemen is toch wel handig!

Groetjes

hoi

ik moet nog beginnen met het sinterklaas-inkopen,
erg he
ik stel het steeds uit maar ik ga vanaf nu ermee bezig anders komt het niet goed
nu heb ik gelukkig die week dat 5 dec valt een weekje vakantie dus dan kan ik nog de laatste dingetjes regelen.......

pffff krijg het nog druk als ik er zo over nadenk hahahaha

liefs ilona

Ik ben nu al een week of 6 bezig met inkopen, heb geld van m'n schoonmoeder gehad voor cadeautjes voor mezelf, voor mijn man en voor Jesse, inmiddels ben ik voor mijn man en mijzelf klaar en voor de kleine zal ik dinsdag doen.

Aanstaande dinsdagavond is er een koopavond bij de bartsmit en dan krijg je 15% korting op alles, dus heb een lijstje met spullen die ik voor de kleine man moet kopen en die zal ik dan ook gelijk halen.

Daarnaast doen wij de sinterklaas alleen maar met Jesse, opa, oma, papa en mama. Kerst doen we met mijn broertje en schoonzus erbij, daarnaast is mijn schoonzus volgende week jarig en mijn moeder ook, en mijn pa is 5 dagen na de kerst jarig dus die heb ik er ook nog bij! Eén voordeel is weer wel, mijn schoonouders willen nooit iets met de sint of kerst doen, ze geven ons geld om iets te kopen, ook voor Jesse, maar zij liggen allebei in bed op de feestdagen!

Daarom ben ik blij dat ik nu al begin, zo heb ik het niet allemaal op het laatste moment!

Groetjes
Angel

Ik heb al een kinderbaksetje gekocht. Kan Feline nu nog niks mee, maar vond het zo leuk (bij AH)
En verder koop ik nog wat kadootjes. Duplo, poppenbedje, kerstkleertjes en verder niet veel. Ze krijgt bij mijn man op zijn werk een basisdoos Duplo (als deze is uitverkocht krijgt ze een telefoon).
En van opa en oma krijgt ze duplo en van andere opa en oma een bloesje (zelfgemaakt door mijn moeder) en nog iets dat ik nog moet verzinnen.
En van andere opa en oma (mijn vader) weer ik het niet.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan