Sinterklaas inkopen... Al klaar of moet je nog beginnen....

Oeps....

Ik moet nog beginnen......................
Heb echt nog keiveel te halen!! Maar van het weekend denk ik even met Maik erbij shoppen, kunnen we wat meer meenemen/schouwen!!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Ik ben al wel begonnen. Heb het een en ander al verzameld, maar ik vind het zo moeilijk voor de jongste omdat we nog zoveel hebben van de oudste. Maar dat gaat helemaal goedkomen. Het bedrag wat we eraan uitgeven? Ben ik nog niet helemaal over uit, omdat ik voor de oudste heel veel dingen weet en voor de jongste niet, ik moet even de middenweg zien te vinden!

x

Ik heb nog helemaal NIKS :)

Naja wij doen t de 6e hier en de dag erna gaat we naar mijn schoonmoeder. Ik weet ook nog niet hoe we t gaan doen. Ik ga as maandag naar Ikea en dan ga ik wel voor n tafeltje kijken en stoeltje voor Birgit, waarschijnlijk kijk ik daar ook voor meer! Dan ben ik voor haar dus klaar.. en verder ik maak me er niet zo druk om ik ben 5 dec ook nog vrij ;-)
Komt vast wel goed haha
(in mijn hoofd ben ik er wel langer mee bezig, en had al een poosje een lijstje op lijstje.nl)

Hoi!

Ik heb al meer dan de helft gekocht.
Nu ben ik alleen nog op zoek naar een knuffel. Ik denk dat ik de grote Nijntje ga halen bij de Blokker die voor 15 euro te koop is (wel met 2 dukaten erbij).
En ik zoek nog een ritspop, zo'n pop waar een rits aan het jasje ofzo zit. Vroeger had ik die wel eens bij de Blokker gezien, ik zal vanavond eens langsgaan om te kijken. Tara ritst momenteel alles wat ze ziet open en dicht, haha.
Een mijter en pietenbarets en sinterklaasetiketten heb ik ook al.
Ik koop vooral echte schoencadeautjes (kleine cadeautjes zoals boekjes en puzzeltjes) en de prijs zal niet heel duur worden, want met kerst krijgt ze ook dingen en ik vind kerst leuker om te vieren (o.a. de gezelligheid met familie).

Groetjes,
Shivana

Hoi,

Mijn man en ik hebben in ieder geval zelf een keuze gemaakt uit de lijstjes die we voor de kinderen hebben gemaakt, in totaal zo'n 40 euro per kind. En het is zo leuk, want de oudste weet heel goed wat ze wil en het lijkt me zo leuk als ze iets uitpakt wat ook op haar lijstje stond. En voor de jongste moeten het vooral auto's of de teletubbies zijn....

Met kerst krijgen ze van ons niets, maar wel van mijn ouders en iets van kleren van mijn zus. Daar vieren we kerst ook met cadeautjes.
En ze gaan zo heerlijk verwend worden: sint bij mijn oma met de hele familie, sint bij mijn familie van de andere oma voor alle achterkleinkinderen, sint bij mijn schoonouders met cadeautjes van oma en opa en oom en tante en dan nog sint thuis. Ze mogen bij mijn ouders ook nog 1 keer hun schoen zetten voor een kleinigheidje.
Met schoentje zetten (op woensdag en in het weekend) krijgen ze van ons elk 1 dvd en verder mandarijntje, pepernoten of chocoladecentjes.

Veel plezier met alle voorpret!

Terug
Bovenaan