Sinterklaas

A

Anoniem

Guest
Ja Ja het is de eerste helft van september en de supermarkten worden nu al geterroriseerd met pepernoten speculaas en al het heerlijke snoepgoed (gek he dat we alsmaar dikker worden...)

Nu vroeg ik me af vieren jullie dit jaar al sinterklaas of zullen de kleintjes het nog helemaal niet begrijpen en is het alleen leuk voor papa en mama zodat die weer ongegeneerd speelgoed en leuke dingen mogen kopen voor hun wondertjes?

Ik denk dat ik wel naar de intocht ga hier in de stad maar zal dat niet angstaanjagend zijn voor die ukkie's?

Wat vinden jullie?

zeker weten dat wij sinterklaas vieren zeker voor de oudere maar ook toen de oudste een jaar was vierden wij lekker sinterklaas

en als jij het leuk vind om met je kleintje naar de intocht moet je dat gewoon doen
persoonlijk vind ik het er altijd net ff te druk en sta je heel lang te wachtene n tegen de tijd dat hij eindelijk aankomt vinden mijn kinderen er niks meer aan
dus kijken wij lekker thuis voor de buis

groetjes saskia

Wij kijken ook denk ik gewoon thuis naar de intocht en ze krijgt van ons 1 kadootje (wat ze met haar verjaardag niet gekregen heeft en we wel graag nog wilden kopen). Volgend jaar zal  ze het wel wat meer meemaken.  Sinterklaasliedjes zullen we wel zingen!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Hoi Carolien

De intocht hier in Culemborg is vooral heeeeel druk en het duurt heeeel lang voordat ze op de markt zijn. Tegen de tijd dat ze daar aankomen, spreekt de man een paar onverstaanbare woorden vanaf het bordes van het stadhuis en gaat daarna naar het bejaardenhuis........ Ik vond het vorig jaar (voor het eerst dat we de intocht niet konden zien vanuit het slaapkamerraam) écht een aanfluiting (en het was nog guur weer ook). Lekker opwarmen bij de Tapperij maakte wel weer wat goed haha. Die kleintjes krijgen er niks van mee in de buggy en voor de iets oudere kindjes is het een hele lange zit voordat ze een zwarte piet zien......

Groetjes en tot volgende week!
Susan

Wij hebben vorig jaar al sinterklaas gevierd bij opa en oma. Dit vieren wij altijd bij opa en oma omdat de kids van mijn broer dan ook daar komen. Dus kreeg Yari vorig jaar ookal wat dingen.

Zo ook met de kerst maar dat wordt dan gevierd met de andere oma en is Yari het eerste en enige kleinkind maar oma koopt dan voor iedereen wat dus ook dat  is erg gezellig altijd.

Een intocht hier stelt eigenlijk niks voor dus dan vind ik het nu nog zonde van mijn tijd om daar heen te gaan. Als ie wat ouder is wil ik dat wel doen.

xx Elly mv Yari  

Ik heb vorig jaar al sinterklaas gevierd hahaha..
Kwam hij ook nog "echt" langs zonder dat we het wisten.. gebonk op de deur en kadootjes op de stoep.. Geen pitt gezien of gehoord..
Wat had ik daar van genoten..

Hier dus zeker weten weer een sinterklaasfeestje!!!

Esmé mv Kay

hier wordt volop sinterklaas gevierd, wat wil je met een kereltje van vier. Hij begint er nu al over.

Liefs sandra

Terug
Bovenaan