Sinterklaas

In mijn vorige reactie vergeet ik helemaal te vermelden dat we Sinterklaas natuurlijk wél vieren: op mijn werk (erg leuk met al die kids en collegas die opeens trotse mama en papa zijn), bij opa's en oma's en dan ook nog thuis: met vrienden en een heleboel kinderen... Echt zo ontzettend gezellig!!

Ondanks alle commercie blijft het een geweldig feest, zeker als die kindjes met rode koontjes vol verwachting cadeautjes uitpakken!!

Groetjes
Susan

hoi
Wij gaan het ook wel een beetje vieren.
Vorig jaar kreeg ze ook centjes en kadootje van opa en oma.
mijn ouders gaven haar wat voor de kerst.
Hoe we het precies gaan doen weet ik niet,denk gewoon gezellig maken en haar de kadootjes laten uitpakken.
Mischien lopen we nog even de stadt in,hier valt het wel mee met de drukte geloof ik.
maar dat zouden we dan ook gewoon doen omdat het gezellig is,niet perse om die man met de baart.
Maar goed,,,morgen is Mila jarig,dus dat eerst!
groetjes piewie,mv Mila

haha hier word ook sinterklaas gevierd, tis bij ons echt een familiefeest van mijn mans kant....alle neefjes en nichtjes erbij.....vorig jaar vond Yoëll het best grappig hij lachte telkens naar de pieten en naar sinterklaas hihihi ondanks dat hij niet wist wat het was......

Stef is bij ons het eerste kleinkind in de familie, maar wij zijn nooit gestopt met vieren! Er is naar mijn mening niks leuker dan surprises maken en gedichten schrijven (allemaal lekker snerend natuurlijk) We hebben dan ook ieder jaar een grote stapel cadeaus. Voor ons verandert er nu dus niet zo veel. Alleen liggen er dit jaar nóg meer cadeaus...

Liefs Annet

Jaaaa, hier ook hoor. Wij vieren gezellig sinterklaas bij mijn ouders, mijn schoonouders en op mijn werk. Ben benieuwd wat Tijs er van vindt dit jaar. Vorig jaar kreeg hij er natuurlijk nog niet echt wat van mee. Dit jaar snapt ie het natuurlijk ook nog niet, dus we zien wel hoe hij reageert.

Groetjes,
mv Tijs

Ja ja wij vieren het.
Wij hebben een nichtje van 3, 5.. vorig jaar werdt het dus ook al gevierd.
Gezellig vindt ik het altijd.
Hoorde net het eerste sinterklaasliedje op tv ( gezongen door de kinderen van het progamma krijg toch allemaal de kelere)
Jaimey klapte en swingde mee haha

gr kaat

oh ja, sinterklaas vind ik helemaal leuk!
Lekker die spanning bij onze oudste twee, de gekke vragen die soms heel  lastig te beantwoorden zijn (hebben pieten ook moeders, moeten zij ook op zwemles, .....waarom zit dat touwtje bij sinterklaas aan zijn baard   .....)

Maar ik vind het zo leuk. Als er dan 's morgens iets in hun schoen zit, gewoon iets lekkers of een klein dingetje, die stralende smoeltjes, het geren op de trap...Mama, papa kijk eens er zit wat in mijn schoen

Het zingen de avond ervoor, keihard omdat ze bang zijn dat Piet net op het dak verderop zit...helemaal leuk...

dus JAAAAAAA...wij vieren sinterklaas!

groetjes Pas

Terug
Bovenaan