sinterklaas

A

Anoniem

Guest
Hoi

Misschien een beetje aan de vroege kant, maar weten jullie al wat je voor
5 december koopt?
Er is zo veel te koop en Thijs heeft best al wat speelgoed.

Groetjes
Jama mv Thijs

Vanmiddag dacht ik ook al, wat moet ik nu met sinterklaas doen. Mijn man riep gekscherend laat de oma's en de opa's alsjeblieft niet te veel doen want ik wil nog wel kunnen wonen in een huis en niet in het pakhuis van de sinterklaas. Moest hier zo om lachen want hij heeft echt gelijk. Milan speelt zo leuk met het speelgoed wat hij nieuw heeft gekregen maar ook met het speelgoed van Jorick. Ik zou dus ook echt niet weten wat wij moeten vragen. Zelf denk ik dan dat ik nuttige dingen ga vragen voor de jongens maar ja wat vind ik nuttig en wat vinden de oma's en opa's nuttig......

Dus dames als jullie nog nuttige kadootjes weten in de leeftijd van 1 en de leeftijd 4 dan mag je nu al beginnen met roepen... Kan ik al mooi op het lijstje zetten..

Groetjes Jolanda

Hoi,

Ik heb al 2 cadeautjes binnen voor Yari. Dat is een mobiele telefoon(speelgoed natuurlijk he) en een sleutelhanger met muziekjes (in de folder van de kruidvat) en hij krijgt van mijn ouders een dvd van piet piraat (vind hij helemaal geweldig) en een gloeiworm, dat is een pop waarbij je op de buik moet drukken en dan geeft het gezicht licht. Nou zul je denken een pop voor een jongen haha maar het is niet echt een pop maar voor de uitleg is dat makkelijker. Verder weet ik het niet nog.

xx Elly mv Yari

Ik vind net zoiets als Duplo of blokken wel een leuk kado want dat blijft voorlopig nog wel leuk. Wij doen met sinterklaas ook nuttige kado's ertussen gooien. Omdat we nog 2 oudere kids hebben lijkt dan de stapel kado's NOG veel groter. Terwijl er dus ook een nieuwe pyama of sloffen tussen zitten. Ja.. hoe hou je ze voor de gek!

Een fijne tip die wij altijd met opa en oma doen. Niet te veel laten kopen en het speelgoed blijft bij opa en oma. Bij de ene opa en oma is Tyche het 7e kleinkind. Daar hebben ze vaak dingen waar alle kleinkinderen mee kunnen spelen als ze daar zijn.
Bij de andere opa en oma is Tyche het eerste 'echte' kleinkind. Maar sinterklaas kwam daar ook al voor Hessel en Evy en dan bleef het speelgoed ook daar. Voor als ze daar komen logeren.

Veel succes. Wij gaan vrijdag al een beetje shoppen. Ik vind het ook zo gezellig!
Wij hebben dit jaar voor het eerst 1 die niet meer geloofd dus ook weer een mijlpaal.

Groetjes Kirsten mv Tyche

Oh Elly.. ik ken je 'pop' wel en hij kan echt wel voor jongens hoor!

Ja 't kan aan mij liggen hoor, maar ik irriteer me al aan de chocolade letters en pepernoten en grote speelgoedboeken die er nu al zijn (niet dat ik het niet lust hoor, jammie jammie). Maar even serieus ... het is pas over 8 weken!!
Maar goed, ieder z'n lolletje hoor, maar ik ga nu nog echt niet nadenken over wat voor kado's ik ga kopen (als ik dat al doe) (vast wel). Laat staan dat ik de opa's en oma's al de winkel in stuur.
Veel plezier met de voorpret in iedergeval! (hoewel ik het idee van dat poppenbedje op tijd 'aanvragen' per post wel een heel goed idee vond)
Liefs Nelleke

Hoi hoi,
moeilijk is het he?
Ik ben vandaag een wipkip
op wezen halen in de vorm van een paard.
erg leuk,heb hem op marktplaats gevonden
en is zo goed als nieuw,kan hij lekker buiten wippen
op zijn (sinterklaas)paard hihi.
oja en zn gloeipop heeft mijn zoon ook een
en hij vindt hem vantasties
Groetjes mama van Bjorn

Hé Phira, ik sta al een week tussen de kerstbomen en de glitters te werken, en maar tegen alle klanten glimlachen dat het wel vroeg maar ook zooooo gezellig is.
Gezellig is het ook wel maar mijn god, tegen de tijd dat iedereen met kerst bezig is ben ik er al helemaal klaar mee.
Maar dit ging over de Sint toch?! ik ben wel een beetje aan het nadenken, iedere keer zeg ik dat ik niet teveel kado's wil en dan zijn het er nog veel.
Vorig jaar heb ik een lijst gemaakt van wat ik leuk vond en daar konden opa en oma + oom en tante dan iets van kiezen en de rest kochten we zelf
. Dit om te voorkomen dat er dingen gekocht worden waar ik niet zo blij van wordt, en dit werkte super.
Roos kan nu zelf een beetje aan gaan geven wat ze van Sinterklaas wil krijgen en dat is ook wel weer leuk.
Ik heb er wel veel zin in ik vond het vorig jaar eigenlijk wel sneu, ik had een gedicht en een speurtocht naar de kado's in huis uitgezet, iedereen deed gezellig mee, lekkere hapjes en drankjes en Linde lag maar in haar wipstoel rond  te kijken.
Nu kan ze lekker meedoen en papier scheuren, leuk!!!  

groetjes Daniëlle.

Terug
Bovenaan