Hé Phira, ik sta al een week tussen de kerstbomen en de glitters te werken, en maar tegen alle klanten glimlachen dat het wel vroeg maar ook zooooo gezellig is.
Gezellig is het ook wel maar mijn god, tegen de tijd dat iedereen met kerst bezig is ben ik er al helemaal klaar mee.
Maar dit ging over de Sint toch?! ik ben wel een beetje aan het nadenken, iedere keer zeg ik dat ik niet teveel kado's wil en dan zijn het er nog veel.
Vorig jaar heb ik een lijst gemaakt van wat ik leuk vond en daar konden opa en oma + oom en tante dan iets van kiezen en de rest kochten we zelf
. Dit om te voorkomen dat er dingen gekocht worden waar ik niet zo blij van wordt, en dit werkte super.
Roos kan nu zelf een beetje aan gaan geven wat ze van Sinterklaas wil krijgen en dat is ook wel weer leuk.
Ik heb er wel veel zin in ik vond het vorig jaar eigenlijk wel sneu, ik had een gedicht en een speurtocht naar de kado's in huis uitgezet, iedereen deed gezellig mee, lekkere hapjes en drankjes en Linde lag maar in haar wipstoel rond te kijken.
Nu kan ze lekker meedoen en papier scheuren, leuk!!!
groetjes Daniëlle.