sinterklaas

hoi,

|Nou ik vind dat je best al kadootjes mag kopen anders vind ik het altijd zo dure maand met kerst erbij. Maar aan dat sintsnoep doe ik nog niet mee. Wij hebben al jaren hier in huis de regel pas vanaf het moment dat hij in nl is en eerder wel kwijlen maar niet kopen hahaha.

Maarr die kadootjes zijn allemaal nuttig dit jaar bijvoorbeeld een slaapzak voor de winter een nieuwe pyjama een nieuwe tuitbeker en een speen zoiets.
Wij doen dus  een paar kadootjes en verder gaan we naar euro disney en daar heb ik wel zin in. Mijn schoonouders vieren al jaren  sinterklaas met ons (ook al hebben we nu pas kids hihi) En die zijn nu 30 jaar getrouwd dus die nemen ons mee!

kus wen

Wij hebben het er toevallig van het weekend over gehad wat we Tijn met Sinterklaas willen geven. We waren het er wel over eens dat het iets nuttigs moest zijn aangezien hij van opa's en oma's wel al genoeg speelgoed zal krijgen. We zullen binnenkort eens gaan shoppen voor cadeaus. Wat betreft het snoepgoed...... Tja als zwangere ben ik momenteel verslaafd aan kruidnoten en dan Yogi er bij drinken..... Tja het is maar waar je van houdt hahaha. normaal hier ook geen kruidnoten in huis totdat Sint in het land is.

Groetjes Danielle

Ook ik hield me strikt aan de regel; half november pas de eerste kruidnoot.
Komt mn moeder gister langs met een zak van 500gr kruidnoten, echt die lekkere van bolletje. ohhhhhhhh. Waren in de aanbieding hoor, zegt ze nog hihi.
Heb ze netjes onderin de kast gelegd en doe mn best om ze pas over een maand te pakken.

Ik heb al een aantal cadeautjes in de kast liggen. Als ik zo eens wat tegen kom of in een folder zie staan, neem ik het mee, maar we doen ook niet te gek hoor. En nu is het in de aanbieding (nou ja ietsjes minder duur) en voor dec betaal je de jackpot. En
hij heeft namelijk nu enkel nog maar oog voor het papier en de kids om hem heen.
We vieren het bij mn schoonouders met mn 2 schoonzussen, aanhang en de kids, waarvan er 3 niet geloven en meedoen met surpirce en 2, waaronder yoëll, nog geloven. Nou ja Yoëll en geloven..... maar goed.
Ik denk dat de kerst leuker is. Yoëll is wezeloos op lampen, akàà noemt hij dat, dus we zullen met kerst veel lampjes hangen.

Persoonlijk vind ik de kerst ook leuker, zo knus en gezellig. Lichtjes, lekker eten, familie bij elkaar, warme chocolademelk en chocolaatjes hmmmmmmmmmmm

Ook ik hield me strikt aan de regel; half november pas de eerste kruidnoot.
Komt mn moeder gister langs met een zak van 500gr kruidnoten, echt die lekkere van bolletje. ohhhhhhhh. Waren in de aanbieding hoor, zegt ze nog hihi.
Heb ze netjes onderin de kast gelegd en doe mn best om ze pas over een maand te pakken.

Ik heb al een aantal cadeautjes in de kast liggen. Als ik zo eens wat tegen kom of in een folder zie staan, neem ik het mee, maar we doen ook niet te gek hoor. En nu is het in de aanbieding (nou ja ietsjes minder duur) en voor dec betaal je de jackpot. En
hij heeft namelijk nu enkel nog maar oog voor het papier en de kids om hem heen.
We vieren het bij mn schoonouders met mn 2 schoonzussen, aanhang en de kids, waarvan er 3 niet geloven en meedoen met surpirce en 2, waaronder yoëll, nog geloven. Nou ja Yoëll en geloven..... maar goed.
Ik denk dat de kerst leuker is. Yoëll is wezeloos op lampen, akàà noemt hij dat, dus we zullen met kerst veel lampjes hangen.

Persoonlijk vind ik de kerst ook leuker, zo knus en gezellig. Lichtjes, lekker eten, familie bij elkaar, warme chocolademelk en chocolaatjes hmmmmmmmmmmm

Hiya mommas!

Zit me hier ook te bedenken hoe ik Sinterklaas kan doen, ik kom zelf uit een familie waar we altijd Sinterklaas avond vierde, compleet met lootjes trekken, surprise maken, gedicht erbij etc. Ik wil graag dat Max daar ook iets van meekrijgt (misschien ben ik nou wel aan het stresskippen hoor, ik bedoel hoeveel begrijpt hij er nou helemaal van...) Ik heb hier al een keer voor mijn schoonfamilie Sinterklaas georganiseerd, waarbij ik overigens zelf alle gedichten EN surprises had gemaakt omdat ze het concept niet helemaal begrepen hahaha. Ik kan alle snoepgoed bestellen, maar de sfeer....da's toch wel heel Nederlands hoor. (kan hier wel naar de Ambassade maar dat vind ik zo suf....met totaal vreemde mensen Sint vieren omdat zij toevallig ook Nederlands zijn, nee bedankt..)
De zwarte pieten moet ik zowiezo achterwege laten want anders heb je hier zo een politieke rel aan je broek hangen hahaha rare jongens die Amerikanen.

Ajuus, ilja

Haha, en ik dacht dat mijn schoonmoeder snel was...
Hier nog geen plannen maar als ik het zo lees moeten we aan de slag.

Ik kom juist uit een gezin waar de Kerstman de taken van de Sint overnam omdat mijn broertje vlak na Sinterklaas jarig is. Maar nu lijkt het mij wel leuk met Stijn Sinterklaas te vieren. Maar hoe? Toch geen surprises met die kleintjes???

Terug
Bovenaan