Sinterklaas

A

Anoniem

Guest
Oke, misschien een beetje vroeg, maar ik ben een enorme sinterklaasfan. En wil dit dan ook dit jaar gaan vieren met mijn zoontje (hij is nu 3,5 maand).
Maar wat geef je zo'n hummeltje nou? Iemand een leuk idee en wat doen jullie met sinterklaas?

Groetjes Marieke

Hoi,

Ik ben ook een hele grote sinterklaasfan, maar ik vier sinterklaas niet thuis. Alleen op het werk en eventueel bij familie (als die er iets aan doen). Mijn zoontje is bijna 3 maanden en snapt er natuurlijk nog niets van.
En wat moet je geven ja. Wij hebben zoveel speelgoed liggen, allemaal gekregen tijdens het kraambezoek. Misschien kun je ook wat nuttige cadeautjes geven zoals kleding.

Succes met inkopen doen
Sonja

Hier nog een fan van decemberfeesten. Lotte is nu 5,5 maand en zal er natuurlijk ook nog niks van begrijpen. Sinterklaas vieren wij doorgaans klein, met maar een paar cadeautjes. Ik heb nog geen idee wat ik voor haar ga kopen. Wel wat speelgoed, ik denk stapelblokken of zo...

Ik heb pasgeleden een schrift gekocht en heb daar Lotte's verlanglijstje van gemaakt. Als iemand haar een cadeautje wil geven, kunnen ze daar in kijken. De bladzijden heb ik gehalveerd (door midden geknipt) zodat de cadeautjes er uit kunnen worden gescheurd.

Toen we bijv. pasgeleden de Intertoys speelboeken kregen, heb ik de plaatjes eruit geknipt en in het schrift geplakt. Zo wil ik dat blijven doen, ook als ze groter is. Op deze manier hoop ik te voorkomen dat ze dingen dubbel krijgt. Ik vind het namelijk zelf ook zo leuk om van alles voor haar te kopen, ook als het geen Sinterklaas is.

Groetjes, Marisa

Wij doen dit jaar nog nix aan Sinterklaas.
Hij snapt er idd toch nog nix van.
Volgend jaar, komt voor hem de Sint langs

Heej,

mijn zoontje is vier maanden oud, en met sinterklaas krijgt ie van ons een loopstoeltje.
Daar mogen ze pas met zes maanden in dus dan kan tie er gelijk in, speelgoed hebben we idd al heel veel waar tie toch nog steeds niks mee doet...
Succes met je zoektocht!

quote: Marisa7 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-10-2007 11:21:20'));

Hier nog een fan van decemberfeesten. Lotte is nu 5,5 maand en zal er natuurlijk ook nog niks van begrijpen. Sinterklaas vieren wij doorgaans klein, met maar een paar cadeautjes. Ik heb nog geen idee wat ik voor haar ga kopen. Wel wat speelgoed, ik denk stapelblokken of zo...

Ik heb pasgeleden een schrift gekocht en heb daar Lotte's verlanglijstje van gemaakt. Als iemand haar een cadeautje wil geven, kunnen ze daar in kijken. De bladzijden heb ik gehalveerd (door midden geknipt) zodat de cadeautjes er uit kunnen worden gescheurd.

Toen we bijv. pasgeleden de Intertoys speelboeken kregen, heb ik de plaatjes eruit geknipt en in het schrift geplakt. Zo wil ik dat blijven doen, ook als ze groter is. Op deze manier hoop ik te voorkomen dat ze dingen dubbel krijgt. Ik vind het namelijk zelf ook zo leuk om van alles voor haar te kopen, ook als het geen Sinterklaas is.

Groetjes, Marisa

Dat is echt een slim idee. Ga ik ook doen! Bedankt voor de tip!

haai

Ik ben ook een echte sint-fan! en kijk er ook echt naar uit om t met Birgit te vieren, hopelijk snapt ze er wat van, zal wel niet...
Ik heb al een leuk klein kadootje gezien, zeker omdat ze zo onrustig kan zijn: een beddybear:

Alle knuffels zijn gevuld met geselecteerde graankorrels en gedroogde lavendelbloemen. Even in de magnetron of enkele uren in de vriezer en de Beddy Bear doet zijn werk. De beer zelf is verkrijgbaar in roze, blauw, paars, lichtbruin en donkerbruin.

Hebben ze een vast knuffeltje, die pijn kan verzachten en ook rustgevend naar lavendel ruikt..

Misschien een leuke tip? veel plezier met de voorbereidingen! ben idd ook benieuwd hoe jullie t gaan doen

Evelien

Hoi,

Een paar goede slofjes voor als ze straks gaan kruipen en lopen, boumy's/zootjes/noukies.
Kleding, ook rompers ed.(evt met opdruk leuk om te maken bij oa simplycolors of rainbowbabies)
Lekkere zeep of shampoo voor in bad
een badjasje

Hopenlijk hebben jullie iets aan deze suggesties.

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan