Sinterklaas

Hoi,

Heel leuk sinterklaas vieren dit jaar. Wij hebben er ook echt zin in, waarschijnlijk hebben
wij er meer aan en genieten we er meer van dan onze dochter......

Cadeautjes zou ik ook niet zo goed weten, in ieder geval heb je van alles en nog wat en moet je denk ik ook een beetje kijken wat je kindje interesseert.

Ik reageerde ook omdat ik met sinterklaas ook nog met een ander dillema zit. Mijn ouders zijn gescheiden en nu vieren we al jaarlijks sinterklaas met mijn vader omdat die zelf nog twee kleintjes heeft, ik heb dus een halfzusje van 6 en halfbroertje van 4. Ook dit jaar zijn we uitgenodigd en nu met onze kleine meid, heel leuk, maar mijn moeder natuurlijk stik jaloers en wil het ook met haar kleindochter vieren. Dan hebben hebben we ook nog mijn schoonouders. Leuk sinterklaas, maar 3 keer vind ik toch iets teveel van het goede. ( 1 keer vind ik eigenlijk wel genoeg) Daarnaast cadeautjes zijn leuk, maar ik wil haar ook niet overladen met cadeau's, lijkt me niet goed voor een kind.

Zijn er meer ouders met dit soort 'problemen'?

groetjes Marit

Ik heb dus echt een PEST hekel aan sinterklaas.....vroeger al en ik was maar al te blij toen m'n pa vertelde dat het een verklede man was en dat z'n pieten smink droegen!

Dus dit jaar absoluut geen Sinterklaas voor me...hij is dan al 7 maanden, volgend jaar doen we het en tegen de tijd dat hij 6 jaar is, vertellen we het hem ook hoor dat hij niet bestaat!

Ik ben dus een echt Kerst mens....en dit komt omdat ik in Amerika heb gewoond. Ik heb gewoon niets met de Sint!

Wel grappig dat er dus zat zijn die het wel leuk vinden!!

Groetjes

Terug
Bovenaan