Sinterklaas

Hoi Trudi,

Tja.. het dikke intertoys boek ligt hier al een paar weken in de mand, dus toen ik jou vraag las dacht ik: kom, laat ik eens kijken.

Dit is wat ik tot nu toe heb gevonden wat mij leuk lijkt voor Isabelle (al is die wel 1,5maand jonger):
* puzzels van woezel & pip, BUMBA
* winnie de pooh bellenboomhuis voor in bad
* blokken
* duplo
* mini-stofzuiger (maar die heeft Jasmijn al)
* iets van de droomtuin (wordt weer uitgezonden: iedere werkdag om 10.40uur op jetix!!!)

Succes ermee!

Liefs Monica

Het wordt pas echt moeilijk als je twee (of nog moeilijker 3) meiden hebt.
Maar nog een tip voor Sinterklaas voor in de schoen.
Mijn oudste heeft poppenkastpoppen van Sint en Piet gekregen van de Hema van Sinterklaas.
Dit jaar krijgen ze denk ik allebei een Pieten verkleedpakje.
Dit krijgen ze dan als ze de eerste keer hun schoen mogen zetten, dan kunnen ze er de hele Sintperiode mee spelen.
Zo kan je ook een Sint kleur en spelletjesboek geven, maar dat is leuker als ze wat ouder zijn.
En op pakjesavond een leuk kerst voorleesboek, of Little People kerststal of Dik Bruna kersstal vind ik ook leuk.

Ik liep er ook al over na te denken want ik moet op mijn werk alvast een cadeautje voor Sinterklaas uitzoeken. Op de creche vind ze de het speelgoedservies erg leuk dus ik denk dat het zoiets wordt voor mijn werk, zelf moet ik nog maar even goed nadenken, ook hier geldt: ze heeft al zoveel...

We zijn bezig met een houten oventje/ aanrechtje voor Daniel aan het maken, op zich zit het al helemaal in elkaar maar moet het nog aflakken en daar ben ik nu mee bezig.
Wij geven voor sinterklaas waarschijnlijk pannetjes van de ikea en houten keukengerei van dille en kamille.
Verder vieren we bij mijn vader ook altijd met mn broertjes en zusjes sinterklaas, gewoon kadootjes zo uit een zak met lekker snoepgoed en warme chocolademelk en denk dat ik aan hem ook iets vraag van een nijntje boekje of floddertje en de tomatensoep.
Bij mijn schoonmoeder vieren we altijd sinteklaas met gedicht en suprises en de kinderen krijgen dan ook tussendoor zo hun kadootjes dus daar geven wij de kadootjes die we zelf hebben gekocht voor Daantje.
Bij Dille en Kamille hebben ze heel veel leuk houten speelgoed.
Mama kwijlt er in ieder geval bij,

Liefs Marina

Hallo,

ook hier worden de hoofde al gebroken over cadeautjes voor Sinterklaas. Tijn en Bente krijgen een keukentje (papa is nog druk aan het klussen) met de daarbij benodigde spulletjes. Verder zou ik het voor Bente nog niet weten, ik hoop dat ik de komende tijd ga zien wat ze nou echt leuk vindt om te doen.

Groetjes Danielle

Ik lees dat heel veek kinderen echt veel speelgoed hebben, maar opzich valt dat bij Daniel (in mijn ogen) wel heel erg mee.
Hij heeft dan wel een curver vol duplo maar verder alleen een hobbelpaard, loopfietsje een een kralenstangding te leen van de buurvrouw en 4 kartonnen boekjes voor in de box.

Dit was het eigenlijk wel, zou niet weten wat hij nog meer heeft.... oh jah veel voorleesboekjes maar daar mag hij zelf niet mee spelen en is ook eigenlijk langzaam een voorraadje opbouwen voor straks als hij het heel leuk (hoop ik) ga vinden zo rond de 2 en half.

Hebben jullie kindjes dan zoveel gekregen met verjaardagen of geven jullie je kindjes ook tussendoor speelgoed?

Liefs Marina

Hallo,

Hier staat de kast ondertussen wel aardig vol. Maar Tijn is dan nu ook bijna 3 en tja dan heb je ondertussen wel al veel verzameld. We hebben hier een bak met auto's, een bak met duplo, een bak met playmobil, een bak met little people en andere popjes en diertjes. Verder dan nog wat boekjes om te lezen.In de kast heb ik dan nog een houten treinbaan en duplotreinbaan staan, maar daar wordt maar af en toe mee gespeeld. Bente heeft eigenlijk alleen 2 poppen, een serviesje en een paar puzzels. Op papier lijkt het niet veel, maar in de kamer.... hahaha
De kinderen hier krijgen in principe niets tussendoor. Al moet ik toegeven dat Tijn van het voorjaar wel wat playmobil gekregen heeft, hij was toen toe aan nieuwe uitdaging en verjaardag was nog té ver weg.

Groetjes danielle

Hoi,

Hier ook niet veel speelgoed hoor (als ik het verlijk met buren en familie hoor)
Myrthe heeft een doos met beetje houten blokjes, een doos met duplo (ook maar heel klein beetje, paar stenen en dieren en trein)
Een houten trein, een trein met rails (tja toen ze geopereerd was kreeg ze ineens heel veel treinen, en waarom?)
een doos met een pop en keukenspullen, 2 vormenstoven, een knikkerbaan en een nijntje huisje (is iets met muziek en dieren zoeken) boekjes
Oja en een poppenwagen!
Zij krijgt in pirncipe niets tussendoor, behalve als ik merk dat ze toe is aan iets nieuws.

Liefs Irene

Terug
Bovenaan