Sinterklaas

Nog 1 nachtje slapen en dan is het zo ver...!
Moet eerlijk bekennen dat ik altijd meer met kerst heb gehad, maar nu met ons meisje vind ik de sint toch ook erg leuk!
Indy roept de hele tijd 'piet' en 'klaasje'. Zo lief, en als we de cd van VOF de kunst aan zetten (echt een aanrader!!!!) begint ze meteen te zingen en te dansen. Gezellig toch?
Ik was benieuwd of het bij jullie ook een beetje leeft of dat jullie nog wachten tot ze groter zijn...
Wij gaan morgen op tv de sint kijken, zondag live hier in t dorp. Ze mag dan als piet verkleden, haar schoen zetten een paar keer en natuurlijk pakjesavond vieren! Heerlijk, heb er nu al zin in. En jullie?

Hoi Hoi,

Leuk he!! hier leeft het ook helemaal,
Zodra Nynke zwarte Piet ziet roept ze "zwarte Piet"ze danst op de muziek van de club van Sinterklaas en ook Vof de kunst echt leuk.
Morgen mag Nynke ook dr schoentje zetten ben benieuwd hoe ze dat vind haha!!
We hebben slingers gekocht met sinterklaas erop en een grote sticker voor op het raam maar daar wachten we nog even mee.
5 dec pakjes avond vieren heb er al helemaal zin in zo gezellig!!!

ook hier word sinterklaas lekker geviert
ook morgen na de intocht op tv kijken en zondag naar de sint in de stad

ook karlijn mag een paar x d'r schoentje zetten en op 5 december komt de snt bij ons thuis voor haar en haar zusje e haar neefje en nichtje

ben benieuwd hoe ze erop reageerd
vorig jaar vond ze t geweldig
vooral dezwarte piet en de pepernoen hahahaa

ook wij vieren sinterklaas.
we gaan morgen toch waarschijnlijk naar de intocht van sinterklaas.
(dus misschien zien jullie ons nog wel op tv hihihi)

5 dec vieren we sinterklaas bij mn oom en tante thuis.
een tante, een vriendin van mn tante en een oom spelen voor zwarte piet, en een andere oom speelt sinterklaas. (al jaren)
nadat alle kids op schoot zijn geweest, komen alle kadotjes. nadat alles is uitgepakt, alle kids dus lekker verwend zijn, ruimen we de boel op, en gaan we weer lekker naar huis.
al met al zijn we dan toch wel weer een paar uur zoet.

nathalia mag hier ook haar schoentje zetten, maar we zetten ze ook bij de appie, mac donalds, enz en natuurlijk bij oma :D

aan slingers en zo doen we niet. dat vind ik dan weer iets te overdreven want echt snappen doet ze het natuurlijk nog niet.
wel roept ze oo kde hele tijd piet, maar ook naar donkere mannen die voorbij lopen roept ze piet hahaha

liefs, do

ook wij vieren sinterklaas.
we gaan morgen toch waarschijnlijk naar de intocht van sinterklaas.
(dus misschien zien jullie ons nog wel op tv hihihi)

5 dec vieren we sinterklaas bij mn oom en tante thuis.
een tante, een vriendin van mn tante en een oom spelen voor zwarte piet, en een andere oom speelt sinterklaas. (al jaren)
nadat alle kids op schoot zijn geweest, komen alle kadotjes. nadat alles is uitgepakt, alle kids dus lekker verwend zijn, ruimen we de boel op, en gaan we weer lekker naar huis.
al met al zijn we dan toch wel weer een paar uur zoet.

nathalia mag hier ook haar schoentje zetten, maar we zetten ze ook bij de appie, mac donalds, enz en natuurlijk bij oma :D

aan slingers en zo doen we niet. dat vind ik dan weer iets te overdreven want echt snappen doet ze het natuurlijk nog niet.
wel roept ze oo kde hele tijd piet, maar ook naar donkere mannen die voorbij lopen roept ze piet hahaha

liefs, do

Hallo,

ook hier wordt Sinterklaas gevierd. Al doen we dit meer voor Tijn en onszelf, hahaha.
Bente snapt er nog echt niets van. Ze weet wie het zijn als ze ze op tv ziet, maar verder komt ze echt nog niet. Tijn is nu 3 en leeft nu voor het eerst helemaal mee. Morgen kijken we met Tijn naar de intocht, ik zal naar je uitkijken Do! En morgenavond mogen ze hun schoen zetten, vrienden van ons komen ook, dus er staan 5 schoentjes voor onze achterdeur morgenavond!
Zondagmiddag gaan we naar de intocht in Dinxperlo, het is alleen op een rot tijd, 12.45, maar goed.
Volgend jaar zal ook Bente er veel van mee krijgen.

Groetjes Danielle

ja de grote intocht morgen is ook op een rot tijd. half 1 komt hij ongeveer aan.
maaruhhh.... ik heb net even t weerbericht gezien voor morgen. hihi voorspelt niet veel goeds.
no way dat ik daar met regen en windstoten ga staan. dan liever met een warme kop chocomelk voor de buis hahahaha. dus we kijken morgen wel of we gaan of niet.

Terug
Bovenaan