Sinterklaas

@do
Ik wilde net typen dat je dus toch maar wel naar de intocht ging (omdat je dit eerst niet zag zitten)
Maar nu zie ik dat je toch twijfelt ivm het weer.
Schiedam is voor ons ook makkelijk te rijden, (ik zou meteen even bij mijn oma langs kunnen wippen haha), maar we gaan er zeker niet heen.

Hier komt hij ook per boot aan en dan gaat hij langs alle winkelcentra in het dorp. Afhankelijk van het weer gaan we af naar de intocht hier in het dorp, of anders bij het winkelcentrum in de buurt.

Ben benieuwd hoe Minoux reageert. Ik kan me vorig jaar nog zo goed herinneren...haar 1e sinterklaas. Toen was ze nog zo klein......zucht (hihi)

Groetjes, Bianca

ja erwin wilde zo graag er naar toe.
ja, schat, dat is de sinterklaas waar wij mee op zijn gegroeid. die mogen we nu in het echt zien.
hahahahaha bijna 28 jaar he hahahaha
wat dat betreft voelt hij zich dan weer een klein kind :p
en nu hij zelf een kind heeft, is dat natuurlijk een heel goed dekmantel he hahahaha
maar ja, ik ga niet met regen en windstoten daar staan koukleumen. dat kan mijn lichaam niet aan, en dat doe ik nathalia ook niet aan.

we zien t morgen wel. als t weer mee valt, gaan we wel ff.
van ter voren goed op buienradar kijken hahahaha

ja, hij zal hier op zuidplein ook vast komen (de neppe sint dan hihi) daar gaan we ook wel naar toe.
hoe meer pieten nathalia ziet, hoe leuker t wordt natuurlijk. (of hoe enger hahaha)

nou, heel veel plezier :D
vergeet de camera niet hihihi

liefs, do

Tja net als Bianca schreef, een jaar geleden lag hij nog zo lekker in de kinderwagen (wel zitgedeelte) en nu is het al zo een grote boef.
Ben heel nieuwsgierig wat hij ervan gaat vinden want op het ogeblik is hij wel weer eenkennig aan het worden lijkt het soms wel,

Vanmiddag 2 uur komt hij hier bij ons het in dorp en daar gaan we dan natuurlijk wel naar toe, hihi

Liefs Marina

Hey meiden,

Heb net een topic geopend, de intocht. Wij vieren pakjesavond met mijn familie. Ons kleine mannetje krijgt 's middags cadeautjes en als hij op bed ligt vieren wij het met gedichtjes en surprises.

We gaan ook nog bij de andere opa en oma langs, want daar komt sinterklaas ook nog langs.

We gaan geen schoen zetten, hij snapt dat toch nog niet.

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan