Sinterklaas!!

Ben eens benieuwd of jullie de kleintjes al iets geven voor sinterklaas en zo ja, wat dan?

Hier wordt het uiteraard gevierd, de jongens zijn al behoorlijk aan het stuiteren.
Voor ons meisje wil ik het wel simpel houden, ik wil een gloeiknuffeltje kopen en nog 1 klein iets, verder een pyama oid erbij!
Bij opa en oma krijgt ze 2kadotjes en dat was het!

In de schoen (ja die zetten haar broers er vast bij) komt een stukje fruit of een paar sokjes ofzo!

Grts MJ

ps; ik ga altijd naar de top1toys, zit hier een goede en die scheelt giga veel met intertoys of bart smit (ik heb geen aandelen hoor ;-p)

JAAA ook hier doen we vollop aan Sinterklaas. Op zaterdag 3 december komt de beste man zelfs op visite dit weet ze natuurlijk nog niet.kadootje van oma...
Verder heb ik al heel wat pakjes in huis in huis deel voor de schoen deel voor 3 en 4 december.
We ontkomen niet aan 2 dagen want bij opa doen we ook sinterklaas.
Hier voor beide een gelijk bedrag, en dan nog wat op de rekening.
Maar ook hier vul ik het aan met een pyjama, sokken enz net wat ze nodig hebben.
Altijd weer een verwennerij haha maar dat geeft niet hoort erbij.

Wij doen het wel. Voor het fotootje he hahaha. Ik heb wat kleine dingen van duplo gehaald bij de kruidvat. Ook heel goedkoop. En bij mijn moeder krijgen ze altijd 1 groot kado en dan pyama of handschoenen oid er bij. Bij mijn schoonouders zal het niet zoveel worden. Daar krijgen ze wel wat maar dan een sinterklaaspuzzel ofzo. Dus daar hebben ze weinig aan.

ooh bij mijn ouders doen we het trouwens wel haha. mijn moeder is er helemaal fan van (zij werkt op kdv en psz). mijn vader wou der al vertellen dat sinterklaas nep was. ik zo: "dit jaar mag je het vertellen maar waag het niet volgend jaar te doen :p"

We hebben vorige week loodjes getrokken aan mijn kant van de familie daar word het nog altijd geviert ivm mijn 2 nichtjes.

Mijn schoonfamilie weet ik niet. Mijn schoonzus is een beetje pretbederver die heeft zo iets van ik me kinderen niet voor lieen en de ouste van 3 weet dus al dat hij niet bestaat

Wij vieren het met de gezin van de broer van m'n vriend en zijn ouders.
Vorig jaar hebben we lootjes getrokken toen was fedde nog baby x. Nu kan hij mee doen :) fijn papier scheuren dat vind hij leuk.
Ik heb op marktplaats duplo primo voor hem gekocht. En een nieuw prenteboek van monkie. Een heel groot boek, was maar 5 euro. Stond op mijn boekenverlanglijst. :) leuk voor later.
Van de familie vraag ik sokjes en rompers ofzo. Speelgoed heeft hij genoeg. En mijn ouders doen al aan kerst en straks ook al weer jarig.

wij doen niet aan sinterklaas als jayden zo klein is.
misschien volgend jaar en anders zeker het jaar daarop.
wij hebben meer met de kerst, is eigenlijk altijd al geweest van kleins af aan. vind het veel gezelliger.

Terug
Bovenaan