Sinterklaas!!

Hier gaan we zeker wel Sinterklaas vieren..... tot een week geleden geloofde Margo nog heilig in de goedheiligman! Zegt ze ineens "mam, klopt het dat Sinterklaas niet bestaat en dat jullie de cadeautjes kopen?" Dus ik zeg eerlijk, "ja dat klopt." Zegt ze: "wat lief dat jullie me al die jaren zo verwend hebben!"
Dat was dus een reactie die ik totaal niet verwacht had! Ik weet van mezelf nog dat ik heel boos was op mijn ouders dat ze tegen me gelogen hadden! Maar goed, alle planen zijn al gemaakt en de cadeautjes gekocht (óók voor Connor, dingetjes waar ie toch aan toe is ingepakt, nieuwe dingen om te ontdekken)
Met kerst geven wij altijd 1 klein cadeautje onder de boom. Margo is in Feb. alweer jarig anders weet ik niks meer te geven hoor! (dit jaar wordt het een nieuwe (oma)fiets voor haar verjaardag)

@esz: wat een super reactie van Margo, zeg! Hoe oud is ze?

Wij vieren wel Sinterklaas. Onze oudste wordt in maart 6 dus gelooft vooralsnog heilig in de Sint! Omdat onze kids de enige in beide families zijn, worden ze flink verwend. Ik ga niet iedereen af, pakjesavond wordt bij ons thuis gevierd en wie wil komen, is welkom!

Voor de oudste staat al een doos lego op zolder te wachten, voor Tim koop ik denk ik zo'n babywalker.
En voor wat betreft schoencadeautjes, ik heb een hoop gratis spullen (knuffeltjes, boekjes e.d.) apart gehouden en die vormen ideale schoencadeaus!

hier doen we ook aan de sint heb al wat kadootjes voor de meisjes, moet nog wel wat voor de jongens maar heb geen idee, worden denk ik praktische kados, brandon wil een spiegel en voetbal en denk dat ik voor antonio voor zn kamertje spulletjes geef. qua kados geen idee.

wilde dit jaar sint laten komen omdat brandon nog heilig geloofde maar sinds twee weken weet hij het geheim twijfel dus heel erg wat te doen

hier doen we ook aan sinterklaas. was het niet van plan omdat jorn daar toch nog helemaal niks van snapt.
maar mijn moeder had al 3 cadeautjes gekocht. Daar blijft het ook bij, van mijn ouders...
mijn broer heeft ook al een cadeau gehaalt. en wat mijn schoonouders betreft geen idee... Geloof wel dat ze wat wouden gaan halen.
Zelf heb ik nu 2 cadeautjes liggen. en wil nog een leuk nieuw boekje voor hem halen. Ben zijn knisper boekje kwijt. dus zal ff een nieuwe halen en dan nog een ander boekje ofzo!

@esz, zo dat is vroeg!!
Hier weet de oudste het nu een jaar (hij is 11) nu was hij vrij laat hoor, hij is een echt fantasie kind, dus het was ook een kwestie van willen geloven!
Maar ik moet zeggen dat eigenlijk alle kids in de omgeving tot 8-9jaar nog geloven!
@dromertje, jeetje wat een muts, sorry hoor, maar dat heeft toch niks met liegen te maken, ik vond het als kind geweldig, nu nog steeds, al hangt er nu een prijskaartje aan,haha
@lorena, jammer dat hij het net voor sint ontdekt, maar ik denk als je de sint laat komen, hij toch gewoon onder de indruk is hoor!
@ingrid, wij hebben hier idd ook de zakjes lego die we gratis kregen bij de bouwmarkt apart gelegd voor in de schoen, ideaal maatje ;-p

hier nog geen ge-klaas.
pascal heeft iets tegen mannen met baarden. pas sinds kort reageert hij rustig als mijn pa binnen komt. daarvoor 1 groot drama.
zolang hij er zelf nog niet bewust iets van mee krijgt vind ik het nog wel prima. dan wachten we gewoon even.

smooty

Hier is niet te groot om te vieren.
wij hebben aleen Juliaan en hij weet nog niets van jajajja
maar ik heb wel een cadeau voor hem besteld.
om gezellig te maken jajajja

Terug
Bovenaan