sinterklaas

alicia heeft het hele tijd over "dootje sinnekaas" (cadeautje sinterklaas)
terwijl ze niemand heeft die het haar geleerd heeft. maar ag wat wil je als ze steeds films van sinterklaas op tv hebben

ik mis sinterklaas echt!!!! zo leuk al die kindjes verkleed als zwarte pietjes...
wij hebben 02dec sinterklaas viering hier, georganiseerd door de nederlandse club, heb daar zoveel zin in.

Ik hoop dat we volgende jaar naar nederland kunnen komen, met de intocht van sinterklaas

vandaag pieten pakje gekocht voor alicia. hij moest meteen uit de verpakking en roept ze aan aan ikke tiet. maar eerst toch maar ff slapen. ook de schoen cadeautjes zijn binnen. hebben plastic eten voor bij het keukentje gekocht samen met een kleurboek en nieuwe potloden. het potje met muziek ook maar weer in de doos en inpakken haha

pascal heeft ST op tv geen blik waardig gegund.
en heeft geslapen van 13;00 tot 15:00.
En ja, toen was de intocht hier al voorbij hahahaha.

@nicole4; waar woon jij nu dan??
Spanje????? Whaaaaaaaaaaaaa

wij hebben ook niet naar de intocht gekeken omdat het alicia in verwarring kan brengen. elke avond heeft alicia het over dootje schoen. en dan zeggen we dat sinterklaas nog niet in zutphen is. en na de intocht ze haar schoen mag zetten. dus als we een andere intocht gaan kijken word dat natuurlijk niets. klein bijdehandje hebben we hier

Kelly, ik vind dat wel allemaal vroeg hoor, dat ze daar zo mee bezig is. Kan ik me van mijn oudste niet herinneren dat dit op zo'n jonge leeftijd.

Tim kijkt wel mee naar de tv als het Sinterklaasjournaal of zo opstaat, maar niet omdat hij weet wat het is of zo. Hij vindt het gewoon leuk om naar de tv te kijken!

Terug
Bovenaan