sinterklaas

@smootylama :-D Ik heb eerst met mijn vriend in Nederland gewoond en toen kwam ook dat Sinterklaas verhaal voorbij, nou probeer dat een Spanjaard maar wijs te maken hahaha dat Sinterklaas in madrid woont er per boot naar nederland gaat, zowiezo onmogelijk om vanuit madrid met een boot te gaan hahaha

vanavond wel de schoen gezet van Noa, meer omdat ik dat gewoon heeeeel leuk vind hahaha

@nicoe4; eh bedoel je nu dat SINTER KLAAS NIET BESTAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoe kun je dat nu zeggen. ik trapte toch echt in een choco muis toen ik mijn pantoffels aantrok gister.
hahahaha.

Zo probeert mijn zusje nu Luke te bekeren tot ST Klaas. geen suuk6.

Ik vind het wel prima dat het pascal nog niet interesseerd. En volgend jaar zien we wel weer. Zolang het vor hem niet hoeft, doen we niks.

smooty

Maar dat hebben we hem zelf geleerd. Ow Bob op tv ow sinterklaas op tv. Dus ja dat nemen ze over. Het is maar hoe intensief je er mee bezig bent. Over verwarring, sorry dat gaat er bij mij echt niet in.

Jochem vind het helemaal leuk, maarja hij heeft dan ook een grote zus die de Sint imiteert (verkleed zich als sint en praat ook als sint) en ook piet imiteert haha zooooo gezellig.
Jochem vond de optocht helemaal leuk heeft gedanst en gesprongen en geklapt.
Luistert pieten liedjes en kijkt bennie stout....
Maar wat ik zal zeg floortje is idolaat van Sint en Piet (wel op een heel positieve manier hier geen slaaploze nachten of achterlijk vroeg wakker om in de schoen te kijken)
En zijn steekt jochem natuurlijk wel aan maar ik vind het niet erg het gaat zo gemoedelijk en gezellig laat maar doen!!

Terug
Bovenaan