Sinterklaasfeest werk papa!

Vandaag kregen we een brief van het werk van mijn man voor het sinterklaasfeest. Het wordt gehouden in een zaal bij het theater en het is voor kinderen van 0 tot 8 jaar. Dit is dus veranderd! Eerst was het vanaf 3 jaar. Ik heb er al zin in en nu mag ik dus 2 cadeaus uitkiezen van een lijst met 20 cadeaus (o o, wat is dat moeilijk hihi) want Charlotte mag ook al mee!
Gaan jullie ook naar sinterklaasfeest van het werk? Het klinkt heel gek maar het geeft me echt een apart gevoel! Ik weet nog zo goed dat ik zelf met mijn ouders naar het sinterklaasfeest ging van mijn vaders werk en nu ga ik er zelf heen met TWEE kinderen!! haha

Sorry slaat eigenlijk nergens op dit topic, maar ik vind het gewoon zo leuk!

Groetjes Babybelle

leuk leuk leuk!

Ik kreeg vandaag ook een mailing van het werk.. Ik werk dus in hartje Amsterdam op de marine kazerne, en het sinterklaas feest staat bekend als ERG gezellig dus toen ik de mail zag dacht ik leuk! Daar kom ik wel een zaterdagmiddag voor naar mijn werk... ECHTER
er zijn wat aanpassingen ivm budget tekort. Als je je kind nu wil opgeven moet je ZELF een kadootje kopen voor niet meer dan 10 euro, inpakken en afgeven, daarbij een briefje met bijzonderheden zodat Sinterklaas nog wat kan zeggen..
Nou mijn pret was weg. Ik had t leuk gevonden dat ik een lekker middagje uit had, maar als ik zelf alle voorbereidingen moet treffen en daar alleen heen ga voor een woordje van sinterklaas hoeft t niet zo meer op mijn zaterdag middag..En Birgit snapt t toch nog niet helemaal denk ik..
Ik denk dat ik dus maar bedankt :S Toch jammer..

hai hai,

bij ons op t werk is t ook altijd een hele happening, maar weet nog niet of ik ga.
Weet trouwens niet vanaf welke leeftijd het is (nog geen uitnodiging gehad) Tja we gaan sinterklaas vieren met beide families en ook komt sinterklaas op t kinderdagverblijf waar jelte zit.
Ben bang dat t allemaal teveel word en tja ECHT snappen doen ze het nog niet.

Mss dat ik tegen die tijd kijk en ook even afwacht of er veel collegas met kinderen gaan...
Moeten elkaar tegen die tijd maar op de hoogte houden hoe de bedrijfssintfeesten waren!

Groetjes Saskia.

JAAAA!

Vandaag hebben wij de uitnodiging gekregen voor het feest op 28 nov.

We zijn maar met een klein clubje, maar het is altijd wel gezellig!!

Groetjes
Sannemams

Hoi,

Op het werk van mijn man (bank) doen ze het elk jaar. Vorig jaar waren wij er voor het eerst bij met Mette en ik vond het erg leuk. Ik herken dat speciale gevoel wel hoor!! Ik vind het ook leuk om eens wat collega's van mijn man te zien want zo vaak gebeurd dit niet. Ik vind het dus helemaal geen onzin topic! LEUK juist!!

gr.Ing

Ook wij hebben de uitnodiging al weer binnen. Het bedrijf van mijn man doet het ieder jaar op een andere locatie (dierentuin, spoorweg Museum). Dit jaar gaan we naar een binnenspeeltuin in Leerdam (daar zijn we al eens eerder geweest). We mogen voor 15 euro een cadeautje uitzoeken uit de Bart Smit gids. We moeten 3 keuzes opgeven. Dat is best lastig.
Bas ging de eerste keer mee, toen hij nog geen 5 maanden was. Maar ja, wij hebben natuurlijk ook Eva om aan te denken. Voor haar is het een hele bijzondere tijd.....
Wat ik alleen altijd jammer vind van Sinterklaas op het bedrijf is dat de kinderen elkaar helemaal niet kennen. Alleen de papa's kennen elkaar en die hangen gezellig aan de bar. De mama's mogen achter de kids aanrennen.
Het hoofdkantoor van mijn werk zit wel heel ver weg. Ik weet niet OF ze iets doen met Sinterklaas, maar dan zullen we daar waarschijnlijk niet heen gaan.

Groetjes, Karin

Hier is het andersom; Sint komt op mama's werk!
Dus Karin, hier mag papa achter Kyan aanrennen haha! Hangt mama wel aan de bar... (Nee grapje)
Maar ik heb er wel al onwijs veel zin in!
Vorig jaar had ik nog een uitzendcontract dus mocht Kyan niet meedoen. Maar dit jaar wel!
Ik vind het alleen al leuk dat ik mijn mannetje kan showen aan de collega's hihi Sint is bijzaak!
Weet nog niet hoe ze het allemaal willen regelen maar de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn goed bij ons! Denk aan 2x per jaar een half varken, in december een doos luxe koeken, paar keer per jaar doos eieren (van eigen kippen) af en toe een zak aardappels. en een kerstpakket waarbij je keuze hebt uit 3 opties! Wat wil een mens nog meer? Dus met Sint komt het vast ook wel goed!

Groetjes Sas

Terug
Bovenaan