Sinterklaasfeest werk papa!

ow ja leuk!!!
ik vind deze tijd altijd zo gezellig!!
bij mijn man op het werk vieren ze altijd heel erg gezellig sinterklaas....... het is op zich een klein bedrijf en alle kinderen krijgen een boek an intertoys thuis met een verlanglijstje waar ze kadootjes op kunnen plakken e ze mogen tot 20.- uitzoeken , dus dat is best nog wel een groot bedrag vind ik wat de directie zo betaald!
als de kinderen en ouders komen staat er voor de kinderen allerlei lekkers klaar zoals drinken en pepernoten en chocola en chips en krijgen ze als ze weggaan nog eens een kleurboek met potloden en ee chocoladeletter.....
het is altijd erg gezellig daar en het wordt altijd op een zaterdagmiddag gehouden en zelfs collega's die geen kinderen hebben komen er voor terug om er gewoon bij te zijn.........
heb dr nu alweer zin!!
ook ben ik al druk aan het plannen voor sinterklaas thuis hoor.......
bij mij op het werk wordt ook sinterklaas gevierd en daar ben ik vorig jaar niet naar toe geweest omdat dit niet uitkwam met mijn dienst maar dit jaar ga ik ook daar heen.........

liefs ilona

Wij zijn met 5 mensen op mijn werk en er zijn in totaal 5 kinderen, maar ik denk dat we niks doen (vorig jaar ook niet) En bij mijn man volgens mij ook niet.
Vorig jaar wel en dat was onwijs leuk, maar helaas werkt Dennis daar niet meer..(failliet gegaan)
We gaan dit jaar misschien alleen met ons gezin vieren, ik weet t nog niet zo goed.

groetjes Maris

Sas, een half varken??? dat moet je even uitleggen.....

Ook bij mijn man word er Sinterklaasfeest gevierd. Vorig jaar en de jaren ervoor zat er nog een leeftijd aan. Van 3 tot 8 jaar dacht ik. Dan kochten we voor Eline wel een cadeautje apart, want het staat natuurlijk raar als Eline geen cadeautje van de Sint krijgt. Ook bij mijn man op werk is die leeftijdsgrens eraf gehaald. We mogen per kind een cadeautje van 15 euro uit de Bart Smit uitkiezen, we moeten per kind 3 keuzes opgeven. Zelf moet je dan per kind 5 euro betalen. Het feest is altijd vreselijk leuk, popcornmachine, suikerspinnen, een clown, en de Sint is altijd om te gillen (vreeeeeeeeeeeeselijk accent heeft die man)

Ik heb er nu al zin in. Het leukste is dat ik er vroeger gewerkt heb (zo hebben mijn man en ik elkaar ontmoet) dus ik zie ook weer een hoop oud-collega's.

Klinkt allemaal echt leuk! en ben idd ook wel benieuwd naar dat halve varken twee keer per jaar van Sas! Wat voor werk doe je eigenlijk?

wij zijn onze eigen baas dus geen sinterklaasfeest van het werk ben ik bang! Wij vieren het zelf eigenlijk niet echt alleen weten we wel dat er rond 5 december 2 keer een pakketje bij de post zit van de opa en oma's. Dus dat is sinterklaas voor ons.
Met kerst liggen er pakjes onder de boom.

Groetjes Alberdien

haha ik houd de gemoederen wel bezig zo te zien hihi!
Ik werk in een bedrijf waar ze complete (machine)lijnen maken voor de industriele bakkerijen. Daar zorg ik voor de lay-out van de gebruikershandleidingen. Van oudsher is dit een familie bedrijf en de oude baas had een hekel aan belasting betalen. Zodoende heeft hij altijd de winst weer via een omweg aan het personeel geschonken in de vorm van een half varken. Die fokte ze toen nog zelf geloof ik. Dat is dus nu nog steeds zo! Ik krijg maar 1x per jaar want ik werk part-time maar nog is het mooi meegenomen!

Groetjes Sas

Hoi,
Ik werk zelf bij een kinderopvang stichting!
En ja...ook zij organiseren elk jaar een sinterklaasfeest!
Echt leuke cadeautjes krijgen de kinderen altijd!
Maar het is van 0-9 jaar..dus hier valt de oudste nu voor het eerst buiten de boot..haha
Papa' s werk heeft geen sinterklaas feest..haha, hij werkt voor zichzelf....word lastig he!
Maar idd een leuk iets hoor, vooral als de kids er nog volop in geloven!
Geniet maar lekker!
Gr Rina

Terug
Bovenaan