Site's uitwisselen..

Lydia heeft de voorpagina van onze eigen site in beslag genomen: www.tibonia.nl. Er staan alleen maar foto's op van het begin, wij fotograferen nog ouderwets en dan gaat het allemaal niet zo snel... Schrik niet van de foto's bovenaan: dat zijn de papa en mama van Lydia!

HOi ik ben al vóór de geboorte begonnen met de site. Er staan dus ook allemaal echo's op, en verder heel veel foto's en natuurlijk het gastenboek.
www.sjorsvrolijk.kijkonzebaby.nl

Groetjes van Cissy

nou dan doe ik ook gezellig mee!!! ik ben begonnen met de site toen ik wist dat ik in verwachting was. het dagboek staat dus ook super vol en ook aardig wat foto's op de site. hier komt ie www.kleinlabeetje.beebiesite.nl

veel kijk plezier!!!!

schrijf ook ff wat in het gastenboek met de vermelding van het forum. lijkt me leuk om dan te zien wie er allemaal gekeken hebben. Laat ook ff je eigen site adres achter dan kan ik daar ook ff kijken

groetjes guppie

Hoi Meiden
Allemaal erg leuk dat iedereen z'n site hier plaatst, met foto's van de kleintjes.
Maar hebben jullie erg dat er ook misbruik van gemaakt kan worden.
Kijk even naar het bericht foto misbruik van diana.
Het is niet normaal en te gek voor woorden, maar je moet tegenwoordig goed nadenken voordat je je trots kunt zien.

Groetjes Pauline

Terug
Bovenaan