A
Anoniem
Guest
Ik voel me zoooo schuldig, moet het heel even van me af schrijven hoor. Ik heb vanmiddag samen met Melanie boodschappen gedaan. Even langs ikea, de super en ze is voor het eerst naar de kapper geweest... Terug van de kapper zet ik Melanie in de wagen binnen, omdat het regende. Omdat het maar een klein stukje was zette ik haar alleen vast met het heupriempje, dus niet de schouderdingen. Snel alle spullen uit de auto en naar boven gegaan. (We wonen 1 hoog) Alles ging goed dus ik denk niet meer aan dat riempje. Eenmaal boven wil ik de dingen die koud moeten in de koelkast zetten, hoor ik ineens een BENG. Waaaah paniek, snel naar Mel, ja hoor op de grond. Haar knuffel was gevallen en ik denk dat ze die wilde oprapen... Gillen natuurlijk (ik ook), snel opgepakt en gekeken. In eerste instantie zag ik niets, maar ze bleef huilen. Ik kijk nog eens en ja hoor een dikke lip. Tand erdoor. Verdorie 8 maanden en nu al een tand door haar lip! Helemaal dik, maar gelukkig wilde ze wel gewoon drinken. Man, wat voel ik me slecht! Heb gewoon echt ff een potje mee zitten janken hoor, net.
Eén ding weet ik zeker, al is het maar voor 10 seconden, die riempjes gaan helemaal dicht!
Groetjes, een heel schuldigvoelende mama
Eén ding weet ik zeker, al is het maar voor 10 seconden, die riempjes gaan helemaal dicht!
Groetjes, een heel schuldigvoelende mama