Sjonge, wat stom van me!!!

A

Anoniem

Guest
Ik voel me zoooo schuldig, moet het heel even van me af schrijven hoor. Ik heb vanmiddag samen met Melanie boodschappen gedaan. Even langs ikea, de super en ze is voor het eerst naar de kapper geweest... Terug van de kapper zet ik Melanie in de wagen binnen, omdat het regende. Omdat het maar een klein stukje was zette ik haar alleen vast met het heupriempje, dus niet de schouderdingen. Snel alle spullen uit de auto en naar boven gegaan. (We wonen 1  hoog) Alles ging goed dus ik denk niet meer aan dat riempje. Eenmaal boven wil ik de dingen die koud moeten in de koelkast zetten, hoor ik ineens een BENG. Waaaah paniek, snel naar Mel, ja hoor op de grond. Haar knuffel was gevallen en ik denk dat ze die wilde oprapen... Gillen natuurlijk (ik ook), snel opgepakt en gekeken. In eerste instantie zag ik niets, maar ze bleef huilen. Ik kijk nog eens en ja hoor een dikke lip. Tand erdoor. Verdorie 8 maanden en nu al een tand door haar lip!   Helemaal dik, maar gelukkig wilde ze wel gewoon drinken. Man, wat voel ik me slecht! Heb gewoon echt ff een potje mee zitten janken hoor, net.

Eén ding weet ik zeker, al is het maar voor 10 seconden, die riempjes gaan helemaal dicht!

Groetjes, een heel schuldigvoelende mama

idd ik kan niet anders zeggen als je zelf al aangeeft erg stom!!!maargoed iedereen kan een fout maken en daar kunne we weer van leren dus

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

ps hoop dat ze snel van de dikke lip af is

Ik snap dat je je schuldig voelt, maar maak je er niet meer al te druk over. Het is gebeurd en je hebt er duidelijk van geleerd. Dit gebeurt nu nooit meer!

Overigens kan ik me wel een beetje voorstellen hoe je je voelt: zo heb ik toen Zarah nog heel erg jong was haar nagels geknipt waarbij ik per ongeluk in haar vinger knipte... Geen levensgrote wond ofzo, maar ik heb ook even een potje zitten janken..

Hey,

Maak je er niet te druk over hoor.. Groot worden gaat letterlijk met vallen en opstaan. Klinkt hard. Maar Doreen is bij ons ook wel eens van het aankleedkussen het bad (zonder water) ingerold. Wij hebben een plank die we op de badrand leggen en daar het aankleed kussen erop. Ik stond erbij, hand op haar buik, maar ze was zo watervlug.
Dikke blauwe plek op haar hoofd. Heb ook wel even staan janken, bijna net zo hard als Doreen, ha ha ha..
Maar hoor van veel meer mensen dat een ongeluk in een klein hoekje zit en heb nog maar weinig moeders gesproken bij wie zoiets  nooit gebeurd is.
Liefs,
Karlien

Gelukkig is het goed afgelopen, een tand door haar lip is vervelend, maar niet heel erg. Het gebeurt je vast nooit meer.

Ik kan me voorstellen dat je je rot voelt. Is natuurlijk ook wel zielig voor je kleintje. Maar zoals een ander al zei...je wordt inderdaad groot met vallen en opstaan. Nu is het natuurlijk wel aan ons om de "erge" vallen te voorkomen, maar tja...soms gebeurt iets sneller dan gedacht. En dat overkomt je dan gelukkig (meestal) geen 2e keer.
Onze kleine ging zich buiten de box, optrekken aan de spijlen. Leuk..even snel een foto dacht ik..en hoepla toen viel ze achterover. Geen harde en grote val, maar toch tranen. Even slikken bij mij ook.   Ik denk dat bijna iedereen wel zo'n verhaal heeft.
Op onze zwangercursus werd er zelfs een keer gezegd dat bijna elk kind wel een keer van de commode valt...  Hmm, nou dat is hier gelukkig niet gebeurd, en hopelijk gaat dan niet gebeuren ook.

Groetjes Emmy/Bianca

Hoi meiden

Ben weer een beetje bijgekomen an de schrik. Ze ligt nu weer lekker op bed na haar avond fles. Ze heeft ook al weer naar me gelachen dus dat kon ze gelukkig nog wel. En zei ook alweer 'mama' en stak haar armpjes naar me uit. Dat mama klonk nu wel wat meer als wawa trouwens
Ze ziet er nu uit als een soort Angelina Joli met dat lipje, maar hopelijk is het snel weer over.

Het is natuurlijk ook gewoon zo stom van me en ook al hoort vallen erbij, het blijft rottig. Net of ik een heel slechte moeder ben... Ze ontwikkelt ook zo snel, van mij mag het soms wel wat langzamer...

In ieder geval gebeurt me dit niet nog eens...

Vandaag een hele goede dag gehad. Het lipje is weer tot normale afmetingen geslonken en ze heeft weer lekker zitten kletsen en spelen.
Op haar lip zitten nu 3 kleine korstjes waar de tandjes doorheen zijn gegaan, verder is er niets meer te zien.

Gelukkig maar!

Terug
Bovenaan