Sjonge, wat stom van me!!!

Nou hier gaan d eongelukjes ook snel al hoor. Zifjon heeft al menige blauwe plek door stomme en snelle geurtenissen. Zo is hij vand e week van d ebank gevallen en zijn kop gestoot tegen de vloer. En dat terwijl ik hem vasthield. Hij was dus met zij boven lichaam eraf gerold. En vorige week was ik vergeten de riempjes van zijn kinderstoel vast te maken. Ik was zijn broodje aan het smeren en draai me om en toen was hij al voor de helft uit zijn stoel gegleden en kon ik hem nog net op tijd vastpakken. ZE ZIJN ZO SNEL.

Maar ik heb er van geleerd en ben nu nog voorzichtiger. En wat ze op het CB zeggen kan waar zijn. Ik heb het 1x met mijn werk meegemaakt. Hield het kindje op haar buik vast  maar ze draaienden zich om en gleed zo van de commode.Ik kon nog net haar val breken maar mijn hart zat in mijn keel. De ouders begrepen het gelukkig en waren niet boos omdat ze zelf ook hebben gezien dat het in een ogenblik kan gebeuren.

Maar voortaan ben ik extra voorzichtig als het om dit soort dingen gaar.

Hoi hoi,

Ja ja hier nog zo'n moeder die zich overal schuldig over voelt.
Zoals ik zo vaak vertel hebben we een zeer beweeglijk meisje. Dus in het begin is 2x met nagels knippen ook haar vingertje geknipt, flink bloeden en huilen van ons beiden. Maar 1 voordelig gevolg, tegenwoordig zit ze super stil met knippen, met een zeer boze oog houdt ze me nauw in de gaten haha.

Verder kan ik haar niet overal voor behoeden, Ze trekt zich overal aan op. Ook aan haar wipstoel en babygym. Daarmee is ze dus ook hard gevallen en ik heb ermee geleerd die dingen weg te doen.
En ze laat vaak los, omdat als ze staat ook iets van de grond wil oppakken om die in haar hand vast te houden.
Ze valt ook vaak achterover en hard ook. We hebben parket dus niets verzacht de val.

Maar na de eerste val ook hard gejankt te hebben, kan ik haar nu zonder tranen van mijn kant troosten..... Helaas valt niet alle vallen te voorkomen....

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan