Skip wordt grote broer!

Hoi,

Dank je wel voor jullie leuke reacties! Heel erg leuk!
Ik heb het inderdaad goed stil kunnen houden tot de 12 weken (alweer bijna 13), dit komt omdat ik er zelf best even aan moest wennen hahaha. Het was namelijk nogal snel raak.... maar we zijn superblij hoor. De eerste echo met 11 weken liet weer een prachtig mooi mensje in de maak zien, zo bijzonder.
Bij Skip kon ik niet wachten tot die maanden voorbij waren, ze leken wel niet voorbij te gaan. Nu denk ik juist het omgekeerde, het gaat ontzettend snel allemaal.
Bij Skip wisten wij (en iedereen die we kenden haha) dat het een jongetje zou worden, dus ben benieuwd wat het gaat worden. Al hoop ik natuurlijk vooral dat het kindje gelukkig wordt, het allerbelangrijkste.
Nou zo kan ie wel weer.

Groetjes, Noortje mv Skip, zwanger van de tweede (klinkt leuk hoor)

Ow, gaaf man! Gefeliciteerd! En wil je weten wat het dit keer wordt? Of ga je het nu anders aanpakken...
Liefs Nelleke

We willen het eigenlijk wel weer weten , niet dat het geslacht wat uitmaakt, maar we zijn gewoon erg nieuwsgierig hahaha.

Groetjes, Noortje

GEFELICITEERD!!!
geniet lekker van je zwangerschap..

groetjes pally

Van harte proficiat. Geniet maar lekker van het zwanger-zijn en alle voorbereidingen!

Groetjes Fonske.

Gefeliciteerd hoor! Geniet van je zwangerschap!

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Oooowww heeerlijk!
Geniet ervan. Vooral als dit je laatste zwangerschap is.
Vond het op het laatst echt een vreselijk idee dat ik nooit meer zwanger zou zijn (en vind het nog erg trouwens).

Liefs,

Tessie

Terug
Bovenaan