Sla

Hoi allemaal!
Ik ben nu dikke 2 maanden zwanger en ik ben echt dolgelukkkig! Ik vind het alleen echt heel vervelend dat je zo veel leest over eten dat je wel/niet mag etc.
 
Hoi anoniem,

Ik heb gelezen dat je rauwkost ook beter kan laten staan. Je kunt nooit weten hoe lang het in de koeling heeft gestaan... Ik ben gister ook uiteten geweest en heb heerlijk een salade vooraf genomen. Smaakte goed!! Ik probeer goed gezond te eten en let op met rauw vlees (filet american en eet geen lever). Zo"n salade vind ik niet gevaarlijk. Ik zou zeggen eet smakelijk!!!

Gr lieke 7wekem
 
je merkt gauw genoeg of het vers is of niet...komkommer en sla wordt slap...een nadeeltje,je weet niet of ze het gewassen hebben...het gaat eigenlijk meer om kant en klare salades bij de slager of supermarkt die ze daar scheppen...kunnen te lang staan...en dan nog geldt het is mogelijk maar niet zeker dat het voedsel besmet is,net als filet...het kan maar hoe groot is die kans werkelijk? ik zeg nu niet dat je dat gewoon moet eten hoor,doe ik ook niet...maar er wordt bij voorbaat een hoop ophef gemaakt af en toe terwijl het niet altijd nodig is.....als je maar zorgt dat je altijd alles heel vers haalt of zelf maakt.(Ook in een winkel weet je dat nooit zeker,weet ik uit eigen werk ervaring in een speciaalzaak).
 
pfffffffff weer zo'n voedsel paranoide!!!!!!!!!!!!
als ik jouw was zou ik de rest van je zwangerschap helemaal niks meer eten. alleen uit pot of blik en diep ingevroren.
maar pas op he? spinazie mag niet vaker dan 1keer in de week en verder pas op met light drinken. en ojjjjjjeeeeeeeeeeeeeee je hebt toch niet perongeluk meer als 3 kopjes koffie per dag gedronken? of perongeluk een rauwe haring gegeten of een toastje met brie???? ik zou wel even na gaan vragen of dat niet kwalijk is hoor!!! want pas maar op!!! en kijk uit met softijs, voor je het weet is het apparaat besmet met een bacterie, enne ik zou helemaal maar niet meer uiteten gaan, stel de kok heeft z'n handen niet gewassen of hij snijd jouw groente met een mes waar hij de kip mee heeft gesneden??? oohhh en dan?????
ik zou echt vragen of je mag kijken in de keuken hoor voordat je ergens heen gaat.
pfffffffff nu gerust?
 
die anoniem van 20:55 verraad zichzelf wel met dat ge-pfffffffffffff. Lees geregeld berichten van een niet anoniem die dit ook in elk bericht wel eens doet.

Zieligerd! Laat iedereen toch vragen wat ie wil. Alsof jij alles weet, en mocht dat wel het geval zijn, flikker dan een eind op zielige doos!
 
Terug
Bovenaan