Sla

O ja, ik zelf eet geen salades in restaurants. Je weet inderdaad niet of ze de sla gewassen hebben en hoe lang het staat. Ik ben verder niet bepaald paranoia over eten, maar in salades kunnen vieze bacterien komen.

Maak thuis zelf wel een lekkere salade!
 
Hoi, ik eet geregeld salades in restaurants. Ga er maar van uit dat het goed gewassen is. Ik vind dat anoniem van 20.55 wel een beetje overdreven reageert. Maar er zit ook een kern van waarheid in. Je moet wel een beetje opletten, maar overdrijven kan ook. Als je in een goed restaurant zit kan je best een lekkere salade nemen. groetjes Anne
 
* en lieke!


ik vindt wel dat jullie jezelf erg laten kennen door zo te gaan schelden. een beetje laag als je je tot zo'n verlaagd. mij hoor je niet schelden. ik maak alleen een karikatuur als antwoord van een beetje overdreven vraag.
o nu even anders dan: tsssssss
 
noem je dat schelden? Kan nog veel erger hoor, maar ik laat me niet verleiden tot gefrustreerde uitingen door een nietsnut als jij.

Ik ga nu weer doen wat ik normaal doe met zulke trieste mensen als jij. NEGEREN!!
 
Je kunt ook gewoon je neus gebruiken, wij ruiken nu 10x zo goed! Als t niet fris ruikt (geldt voor wat dan ook) laten staan! En verder: relax, onze moeders en oma's hebben nergens op gelet en toch ook gezonde babies gekregen.
 
hallo ik zou gewoon op zijn tijd wel gewoon sla en komkommer eten zolang je het zelf gehaald hebt weet je dat je het goed gewassen hebt enzo. vind het wel jammer dat er van die betweterige mensen op dit forum zijn als je verder niks beters te doen hebt dan zo af te geven op mensen die gewoon een vraag stellen zou ik zeggen: zout lekker op!!!
met zulke reactie's kan niemand wat.
 
Terug
Bovenaan