Slaande ruzie met m'n moeder....

Hoi,

wat vervelend voor je dat je ruzie hebt met je ouders. Ik kan me heel goed voorstellen dat je dit vervelend vind. Ik vind het heel raar dat ze zo raar doen met je thermostaat. Al wil jij hem op nul graden hebben dan doen ze dat of ze zeggen dat je het beter zelf kan doen. Mijn band met mijn moeder is ook nooit echt goed   geweest, ik was de oudste en kon het halve huishouden doen. Mijn zusje kon in hun ogen altijd alles beter. Pas toen ik zwanger was was het ineens wel goed. Achteraf heb ik het idee dat ik dan een wandelende baarmoeder ben waarin hun kleinkind groeit. Gelukkig wonen wij nu ruim tweehonderd kilometer bij hun vandaan. lekker rustig. Onze oudste twee willen weleens bij oma en opa logeren maar ze weten wat onze regels zijn en we hebben ze ook heel duidelijk gemaakt dat ze, als ze het verpesten, ze nooit meer te zien krijgen. Dat helpt. We gaan echt niet flippen als ze een keer wat meer snoepen ofzo, maar als ze bijvoorbeeld in huis roken als onze kinderen daar zijn is het tot ziens. Lastig he, familie!!!!

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan