Slaap en wakker?

A

Anoniem

Guest
Hoe is het met het ritme van jullie beebjes?
Al iets gevonden van dat ze nacht en dag begrijpen??

Hier absoluut niet! Meestal twee wakkere momenten van twee a drie uur... Willekeurig verdeeld over 24 uur.... (meestsl met een flinke hik periode)
Trouwens nu net aan zo'n periode begonnen dus ik vrees dat k mijn bed niet eerder zie dan drie uur ofzo..

Ook nog elke drie uur wakker voor een fles, totaal geen aanstalten om langer te slapen achterelkaar...

hier is totaal nog geen ritme.ben al lang blij als ze niet de hele nacht wakker is.
ik ga er maar van uit dat het de 1e 3mnd is en dat er dan een beetje een ritme komt.bij mijn 1e dochter hadden we wel gelijk een ritme en die sliep gelijk door.was wel even wennen nu.......

ik kan niet wachten om weer eens lekker veel uren achter elkaar te slapen ;-))

Ik heb het een beetje voor elkaar gekregen geloof ik. We maken meestal vroeg in de ochtend een wandelingetje zodat ze haar roes uitslaapt tegen de namiddag aan. Rond een uur of 8/9 savonds wordt ze wakker en is ze idd zo'n 3 a 4 uur wakker. Om de dag doen we haar ook in bad, dan krijgt ze haar voeding en slaapt ze aan 1 stuk door direct al 5 uur lang. Bad en frisse buitenlucht worden ze moe van. Savonds wandelen leek ook te helpen, maar nu het iets frisser wordt doe ik dat niet meer.. Succes!!!

Ben wel blij dat ik niet de enige ben met een superwakker kind.. Je gaat je toch afvragen aangezien ze allemaal aangeven een uur max me vier weken.

Ach ja... ze zeggen een uur maar baby's zijn nou eenmaal niet in schema's te vangen. Hier ook een wakker kind. Al sinds de geboorte slaapt ie niet erg veel. Vaak doet ie een keer een lang dutje van anderhalf tot 2 uur en daarnaast 2 keer 45 minuten hooguit. Soms wil ie maar niet meer slapen en is ie wel 3 uur wakker... tja.. wat doe je er aan?
's Nachts doet ie het nu wel beter, maar er zijn tijden geweest dat ie soms tot 12 uur 's nachts wakker was... gaap. Vermoeiend hoor.
Tja... gewoon accepteren.
Trouwens: heb je al geprobeerd in te bakeren? Hier hielp dat wel.

Dat is iets wat ik niet wil..omdat in mijn ogen het een lapmiddel is en geen oplossing, je moet hetweer afleren en dan moeten ze alsnog leren slapen. Maar ieder zijn ding..
Plus vanwege de reflux mag je ook eigenlijk niet inbakeren...

Hier heeft onze meid nog geen ritme.
Ik moet zeggen dat ze de laatste dagen wel s avonds van 21.00 uur tot ongeveer 04.00 in een ruk slaapt.....
Overdag is ze meestal rond vijf uur tot acht uur onrustig, veel krampjes en huilen.
Erg vervelend maar liever dat dan in de nacht in de weer te zijn met haar.

Morgen voor het eerst naar CB
Lisa

Terug
Bovenaan